Az Európai Labdarúgó-szövetség (UEFA) weboldalán megjelent statisztikák szerint a közösségi médiában is erősen jelen volt a finálé: a döntővel kapcsolatban 28 millió ember megközelítőleg 76 millió interakcióban vett részt a Facebookon. A legtöbbeket foglalkoztató játékos a mérkőzés utolsó gólját jegyző barcelonai kiválóság, a brazil Neymar volt. Az ő találata mozgatta meg a legtöbb embert a közösségi médiában, megelőzve a Barcelona győzelmét és Álvaro Morata egyenlítő gólját.
A legtöbben Brazíliában aktivizálták magukat a döntő alatt a közösségi médiában Olaszország, Indonézia, Mexikó, az Egyesült Államok és Spanyolország előtt.
Az UEFA hivatalos Facebook-oldalának 45.6 millió követője van, ezzel a legnépszerûbb a sportági szövetségeket és ligákat tekintve ezen a platformon. Ott az idény során félmilliárd bejegyzést, kedvelést és megosztást regisztráltak, ami harminc százalékkal több, mint az előző kiírásban.
AZ UEFA honlapjának BL-rovatánál 104 millió látogatót jegyeztek fel a szezonban, ebből kétmilliót a finálé alatt.
A döntőhöz kapcsolódó berlini fesztiválon 300 ezer látogató jelent meg, és 15 ezer szurkoló készített közös fényképet a trófeával.
A legtöbben Brazíliában aktivizálták magukat a döntő alatt a közösségi médiában Olaszország, Indonézia, Mexikó, az Egyesült Államok és Spanyolország előtt.
Az UEFA hivatalos Facebook-oldalának 45.6 millió követője van, ezzel a legnépszerûbb a sportági szövetségeket és ligákat tekintve ezen a platformon. Ott az idény során félmilliárd bejegyzést, kedvelést és megosztást regisztráltak, ami harminc százalékkal több, mint az előző kiírásban.
AZ UEFA honlapjának BL-rovatánál 104 millió látogatót jegyeztek fel a szezonban, ebből kétmilliót a finálé alatt.
A döntőhöz kapcsolódó berlini fesztiválon 300 ezer látogató jelent meg, és 15 ezer szurkoló készített közös fényképet a trófeával.