A közel 21 kilométer hosszú Nordschleifén a második időmérő is nedves pályán kezdődött, ám az aszfalt gyorsan száradt, így folyamatosan javultak a körülmények és a köridők. A 40 perces idő letelte előtt röviddel viszont a korábban többször is az élre ugró Daniel Haglöf az utolsó szektorban összetörte az autóját, így ott lassítaniuk kellett a pilótáknak.
Tassi Attila éppen ezt kihasználva, s a többi szektorban nagyon jó időt autózva az élre ugrott utolsó körével, s mivel nem sokkal később Michelisz Norbert megelőzte, úgy állt a helyzet, hogy a szombati harmadik futamon két magyar pilóta indulhat az első sorból.
Végül azonban még a leintés előtt feloldották a sebességkorlátozást, így többen is megelőzték Micheliszéket, a leggyorsabbnak a hazai közönség előtt autózó Benjamin Leuchter bizonyult, volkswagenes csapattársa, Robb Huff és az első időmérőt megnyerő Esteban Guerrieri előtt.
Michelisz a második sorból várhatja a harmadik futam rajtját (4. hely), Tassi Attila pedig a 8. helyen zárt, ami WTCR-es pályafutása legjobb rajtpozíciója.
Az első futam – amelyen Michelisz a második helyről indul – péntek délután 17.30-kor rajtol.
FRISSÍTÉS: Az időmérő után derült ki, hogy Tassi legjobb köridejét vizsgálják, mert nem biztos, hogy eléggé lelassított a 60 km/h-s sebességkorlátozás mellett. A sportfelügyelők végül úgy találták, Tassi nem lassított le, ezért tíz helyes rajtbüntetéssel sújtották, amely az első futamra érvényes. Bővebben itt.
TÚRAAUTÓ-VILÁGKUPA (WTCR)
NÉMETORSZÁG, 2. IDŐMÉRŐ
1. Benjamin Leuchter (német, Volkswagen) 9:51.327
2. Robb Huff (brit, Volkswagen) +1.482
3. Esteban Guerrieri (argentin, Honda) +1.897
4. Michelisz Norbert (magyar, Hyundai) +4.098
...
8. Tassi Attila (magyar, Honda) +5.905
KORÁBBAN
1. IDŐMÉRŐ
1. Esteban Guerrieri (argentin, Honda) 10.30.955
2. Michelisz Norbert (magyar, Hyundai) +6.032
3. Nestor Girolami (argentin, Honda) +6.188
...
21. Tassi Attila (magyar, Honda) +20.350