Tombazisz a már a Mercedesnél dolgozó Aldo Costa előléptetése után, 2006-ban lett a Ferrari főtervezője. Bár Fernando Alonso az ő irányítása alatt kétszer is közel került a vb-cím megszerzéséhez, a csapat valójában lassan egy évtizede nem tudott olyan autót építeni, amely egyértelműen a legjobb lett volna a mezőnyben.
A 2015-ös autó alapjait is Tombazisz fektette le, a távozása után a projektet az eleje óta felügyelő Simone Resta lenne a főtervező, de csak átmenetileg, amíg nem érkezik egy nagyágyú valamelyik riválistól.
A korábban a technikai igazgatói tisztséget betöltő Fry szerepe James Allison egy évvel ezelőtti szerződtetése után csökkent, s most végleg távozhat Maranellóból.
A Ferrari körülbelül 60 új szakember felvételét hajtja végre a 2015-ös szezon rajtjáig, az első igazán nagy név az érkezők között Bob Bell lehet, a Mercedes egyik sikerkovácsa Flavio Briatore elbocsátását követően a Renault csapatfőnöke volt.