„Nyertem Kínában és Spanyolországban, majd elkezdtünk hátrányba kerülni a riválisainkkal szemben, az autó teljesítményeazonban főleg azután maradt el a többi élcsapatétól, amikor visszahozták a tavalyi gumikat. Ez volt az a pont, amelynél elbúcsúzhattunk a vébé-álmainktól" – mondta Alonso.
Stefano Domenicali, a Ferrari csapatfőnöke megjegyezte, hogy bár a Pirelli azt ígérte, nem változik meg az autók versenyképessége a módosítás miatt, azóta kiderült, hogy mindegyik autóra hatott így vagy úgy az átalakítás. Green keményebb szavakat használt – nem csoda, hiszen a változtatás előtt a Force India a McLarennél is jobb volt a versenyeken, míg az utóbbi időben a középmezőny végére süllyedt.
„Az év elején a Ferrarihoz hasonlóan mi tudtuk kezelni a gumikat, de aztán jött a Red Bull és a Mercedes lobbija, ami eredménnyel járt. Ezt nagyon sportszerűtlennek tartom, hiszen mindenkinek volt rá lehetősége, hogy olyan autót építsen, amely tudja kezelni a 2013-as abroncsokat. Akinek ez nem sikerült, megpróbálhatott volna módosítani az autóján, ehelyett nyerő helyzetbe hozták őket. A gumik kisebb deformálódása miatt nem működött az aerodinamikai koncepciónk a kocsi hátuljánál, az eleje túlkormányzottá vált, és nem tehettünk semmit. Le is állítottuk az autó fejlesztését."
Az új gumik a Magyar Nagydíjon érkeztek meg, előtte a Force India tíz ponttal a McLaren előtt a konstruktőr-vb 5. helyén állt. Azóta négy verseny telt el, az indiai csapat 14 ponttal a McLaren mögött, a 6. helyen tanyázik.