„A Formula–1 még mindig népszerű, nem hagyhatjuk, hogy ez megváltozzon. Nincs verseny az élen, az autókat nem nehéz vezetni, a pilóták ma már egyáltalán nem panaszkodnak nyakfájásra, amikor kiszállnak az autóból. A büntetések komplikáltak, a rajtrács legkorábban az időmérő éjszakáján lesz hivatalos – mondta Horner, aki szerint az F1-es csapatok vezetőiből álló stratégiai csoport, amelynek feladata a szabályok megalkotása, nem képes elvégezni a feladatát. – A stratégiai csoport alkalmatlan. A jogtulajdonosnak és az FIA-nak a feladata lenne, hogy milyen F1-et akar: megalkotja a szabályokat, és akinek tetszik, benevez. Ebben segíthet egy független szakértő, aki átlátja a sportágat, és tudja, milyen egy olyan autó, amelyet valódi kihívás vezetni. Túl messzire mentünk, vissza kellene térni az alapokhoz, és ebben segíthetne, mondjuk, Ross Brawn.”
Brawn alakulata nyerte meg az utolsó világbajnokságot 2009-ben, mielőtt elkezdődött a Red Bull uralma, majd 2014-ben a Brawn által felépített Mercedes-istálló törte meg az osztrákok diadalsorozatát.