Az FIA azt követően döntött így, hogy bár a pilóták nagy része örömmel fogadta a korlátozást, az időzítést nem értették, és a csapatok csütörtöki megbeszélése után úgy döntöttek, a 2015-ös szezon rajtjáig hagynak időt arra, hogy felkészüljenek a rádiós tilalomra.
PÉNTEK |
12.00–13.30: 1. szabadedzés |
15.30–17.00: 2. szabadedzés |
SZOMBAT |
12.00–13.00: 3. szabadedzés |
15.00–16.00: időmérő edzés |
VASÁRNAP |
14.00: a verseny (61 kör, 308.828) rajtja |
Magyar idő szerint. Az NSO mindegyik edzésről élő szöveges tudósítással számol be. |
Az autó vezetésére vonatkozó információk tilalma valóban életbe lép ezen a hét végén, a következőkről nem tájékoztathatja a versenymérnök rádión keresztül a pilótát (a lista jóval rövidebb az eredetinél):
– Ideális ív megválasztása.
– Rázókőre futás mértéke.
– Az autó egyes kanyarokra vonatkozó speciális beállításai.
– Rivális szektorideje, illetve összevetése a versenyzőével.
– Kanyarsebesség összevetése riváliséval.
– Sebességfokozat, rivális sebességfokozata.
– Fékezési pontok, fékezési módszer taglalása.
– Fékezési szokások összevetése riváliséval.
– Az autó egyensúlyi állapota fékezéskor.
– Gázpedál használata, összevetés riváliséval.
– DRS használata riválishoz képest.
– Előzést segítő motorprogram-fokozat használata.
– Általános vezetéstechnikai információk.