A Ferrari német pilótája, Sebastian Vettel a Kínai Nagydíjon megszerzett idei első dobogója után elmondta, még mindig nem tudják kihozni az autójukból a benne rejlő potenciált, miközben a gárda a csapatok többségével ellentétben nem is készült fejlesztésekkel, hogy minél jobban megérthesse az SF90-est.
Ez azonban most változik, árulta el az olasz gárda csapatfőnöke, Mattia Binotto, aki már Sanghaj után elhintette, ők is készülnek a Mercedeséhez hasonló, nagyobb leszorítóerőt generáló hátsó szárnnyal, most pedig azt is elmondta, nem csak a kocsi hátulja újul meg.
„Az első három verseny határozottan nem úgy alakult, ahogy szerettük volna, de a most következő hétvége újabb fontos lépés lesz számunkra. Jól felkészültünk rá, kielemeztünk minden eddig összegyűjtött adatot, megvizsgáltuk azokat a területeket, amelyeken fejlődhetünk, és dolgoztunk az autó beállításának módosításán és az erőforrás használatának javításán is" – magyarázta.
„A mostani lesz az első lépés az SF90-es fejlesztésében" – tette hozzá, míg riválisuk, a Mercedes brit versenyzője, Lewis Hamilton úgy nyilatkozott, az azeri pálya hosszú egyenesei a Ferrari konstrukciójához passzolnak jobban.
„Érdekes lesz látni, hogy meddig követik még ezt a stratégiát" – utalt arra, hogy az olasz istálló Bahreinben és Kínában is gyorsabb volt az egyenesekben a Mercedesnél, igaz, a németek a kanyarokban erősebbek, miközben az utóbbi helyszínen az egész kört tekintve is ők bizonyultak a jobbnak.
„Néhány versenyen, mint a következőn is, ez kedvező nekik, azonban máshol már talán kevésbé. Az biztos, hogy lesznek olyan versenyek, amelyeken az autójuk jobb lesz, mint a miénk" – árulta el.