„Malajziában biztosan sokkal magasabb lesz az aszfalt hőmérséklete, mint Melbourne-ben volt, ezért teljesen másképpen fognak viselkedni a gumik is. A forró felületen sokkal gyorsabban elkopnak majd, mint hűvös időben, és ez megnehezíti a stratégia kialakítását – mondta Kobajasi, akinek szavai ellentmondanak a Pirelli mérnökeinek szemléletével, amely szerint minél melegebb van, annál jobbak lesznek a gumik. – Persze ha esik az eső, megint teljesen más lesz a kép. Mindenesetre jó lesz visszatérni Sepangba, szeretem a pályát, könnyebb rajta előzni, és az idénynyitón történtek után meg akartjuk mutatni, hogy komolyan számolni kell velünk."
A Melbourne-ben a 8. pozícióban célba érő Kobajasit és a 7. helyezett Pérezt azért zárták ki az Ausztrál Nagydíj után, mert hátsó légterelőjük felső vízszintes eleme szabálytalan volt. A fiatal mexikói reméli, a jövő héten megszerzi az első „igazi" pontjait az F1-ben.
„Az előző futam csak növelte a motivációmat. Remek az autónk, megbízható is, így újra az első tízben végezhetünk, és meg is tarthatjuk a pontjainkat – mondta Pérez. – A GP2 ázsiai sorozatán belül versenyeztem már Sepangban, így ismerem a pályát. A bemutatkozásom után már tudom, mire van szükség a kvalifikáción és a versenyen, s remélem, sikerül megtartani a melbourne-i szintet."