Az egyik cég – nem meglepetésre – a jelenlegi szállító, a Pirelli, amely 2011 óta látja el abroncsokkal a Formula–1-et, a másik pedig a dél-koreai Hankook, amely korábban sohasem volt kapcsolatban az F1-gyel, ám az autósport világában egy ideje már benne van: a DTM-nek és az európai F3-as sorozatnak is hivatalos szállítója.
Korábban a Michelin is érdeklődött, ám az elmúlt hónapban a franciák jelezték, nem élnének az F1-es visszatérés lehetőségével.
A Pirelli jelenleg érvényes szerződése a jövő év végén jár le, de a most használt 13 hüvelyk méretű gumik helyett az új, 18-as méretű abroncsokat csak 2021-ben vezetik be, vagyis ha a Hankook váltaná a jelenlegi szállítót, úgy egy évre kéne kifejlesztenie a 13-as abroncsot, aztán a nagyobb méretű gumikra kéne átállnia – a franciák pedig éppen azért szálltak ki korábban, mert pénzkidobásnak gondolták 2020-ra előállni a kisebb méretű abronccsal.
A dél-koreaiak azonban nem így vélekednek – és a jelek szerint készen állnak a kihívásra. A fejlesztést tovább bonyolítja, hogy 2021-től már a gumimelegítő papucsok használata is tilos lesz, tehát erre is külön oda kell majd figyelni a megfelelő keverékek kialakításakor.