2011 után 2013-ban is Győrbe került a leginkább családbarát klub címe. 2013 tavaszán a Sport Tv és a Magyar Labdarúgó-szövetség helyszínen tartózkodó kollégái pontozólapokat töltöttek ki, többek között az infrastruktúrát, a hangulatot és a gyerekek, családok számára kínált egyéb kikapcsolódási lehetőségeket figyelembe véve. A végső győztes ETO a maximális 75 pontból 66.4-es átlagot ért el, és a Videotont, valamint a Diósgyőrt megelőzve végzett az élen.
Győrben minden korosztályra odafigyelnek: családi szektor üzemel, ahol animátor foglalkozik a gyerekekkel, nőnap alkalmából idén ingyen mehettek meccsre a hölgyek, egy-egy mérkőzésre a helyi nyugdíjas klubokat, a nagycsaládosokat is meghívták, családi tizenegyesrúgó-versenyt és ETO-kívánságlufit szerveztek, egy család együtt fagyizhatott kedvenc játékosával, egy másik família a bajnoki előtt az ETO Hotel teraszán vacsorázhatott, a bérletesek pedig három győri szórakoztató komplexumba is kedvezményes áron juthattak be.
„A Győri ETO FC-nek nagy motivációt jelentett a verseny. Egyébként is biztosan lettek volna akcióink és rendezvényeink, de így mi is pluszerőket mozgósítottunk. Nemcsak az ETO, az összes NB I-es klub nevében szeretném megköszönni az MLSZ-nek és a Sport Tévének, hogy megszervezték a programot" – mondta Horváth Cs. Attila, a bajnok Győri ETO FC klubmenedzsere.
„A családbarát verseny és a bajnokság sorrendje az első két helyen megegyezik. Ezért is fontos, hogy a klubok komolyan vegyék a kezdeményezést, mert ahol minőségi futball van, ott előbb-utóbb minőségi közönség is lesz. A csapatok feladata szórakoztatni a közönséget, a nézők feladata pedig, hogy jól érezzék magukat. Ha ezt olyan korszerű létesítményben tehetik, mint az ETO Park, a viselkedés is korszerű, európai lesz" – mutat rá az összefüggésekre dr. Borbély Zoltán jogi igazgató, az MLSZ szóvivője.
A Győri ETO FC rendkívül értékes díjazásban részesül. Az 1 millió forintos pénzdíjat (amelyből 500 ezret az MLSZ, 500 ezret a Sport Tv ajánlott fel) olyan célra használhatja fel, amivel szurkolói számára még kedvezőbb, vonzóbb feltételeket teremthet. Emellett a Sport Tv 10 millió forint értékű reklámfelületet is biztosít a klub számára a 2013–14-es magyar bajnoki szezon Sport1-en és Sport2-n közvetített futballmérkőzéseinek környezetében.
„Az összkép és az üzenet a legfontosabb. A Sport Tévé és a Chello Central Europe missziónak tekinti, hogy miközben magyar bajnoki és kupamérkőzéseket közvetít, közösséget építsen. Szeretnénk, ha újra sikk lenne Magyarországon futballmérkőzésre járni. Ez úgy érhető el, ha a családokat, a gyerekeket és a lányokat is visszacsaljuk a stadionokba" – fogalmazta meg a kampány fő célját Máté Pál, a Sport Tv főszerkesztője. Ehhez kapcsolódik, hogy az első osztályú klubok családbarát programjaiból a Sport Tv 60 perces filmet készített, amit a Sport1 július 6-án 18 órától tűz műsorára.
A CSALÁDBARÁT STADIONOK-VERSENY ÉLMEZŐNYE
1. Győri ETO 66.4 pont
2. Videoton FC 61.4
3. DVTK 60.3
4. Budapest Honvéd 56.1
5. MVM Paks FC 56.0