A Bayern München, a Chelsea és a Juventus bajnokiján is feltűnő csuklyás fiatalok egész Európát „rettegésben" tartják.
Sokak szerint a talpig feketébe öltözött, arcfestéssel és egy fura szimbólummal díszített úriemberek csak a halloween eljövetelét jelzik, és nem az „apokalipszis drukkereiről” van szó, de azért így is elég ijesztőek.
„Hát ez nagyon fura volt. Sokáig csak egy helyben, mozdulatlanul ültek a lelátón, majd egyszer csak felálltak, felemelték egymás kezét, majd visszaültek. Volt aki csak értetlenül bámulta őket, volt, aki nevetett, de akadt olyan is, akit nagyon megrémítettek. Összefoglalva még egyszer: nagyon fura volt” – írta ki a Twitter-oldalára egy drukker, aki személyesen is ott volt a Bayern stadionjában.
Persze az ilyen jellegű összehangolt formációknál gyakran egy nagy cég áll a háttérben, amely egy kis gerillamarketinggel akar hírnevet szerezni magának. Angol pletykák szerint most sincs ez másképp, és a Samsung próbálja így beindítani az új, futballhoz kötődő reklámkampányát.