Sam Michael technikai igazgató nem akar vesztesként távozni Grove-ból, elhatározta, az idén még megpróbál ütőképes autót varázsolni az FW33-asból, mielőtt átadja a helyét a McLaren-féle 2007-es kémbotrányban elhíresült Mike Coughlannek.
„Sokkal jobb az autó annál, amit eddig elértünk vele, és hiszek benne, hogy a következő három-négy futamra tervezett átalakításunkkal sikerülni fog tökéletesíteni a beállításokat – mondta Michael, aki Frank Williams alapító és Adam Parr csapatelnök kérése ellenére mondott le posztjáról. – Ha végre tudjuk hajtani a tervünket, javulhatunk, és emelt fővel távozhatok a csapattól."
A Red Bull és a McLaren várakozásait ide kattintva olvashatja el. |
A Ferrari fogadkozásáról itt olvashat. |
A háttérben közben ellentét alakult ki Parr és Patrick Head résztulajdonos között, utóbbi ugyanis kifogásolta, hogy Parr az engedélye nélkül beszélt a nyugdíjba vonulásáról.
„Senki sem hatalmazta fel rá, hogy ilyen dolgokról csevegjen. Szerettem volna én közölni, hogy mik a terveim, méghozzá a lehető legjobb fórumon – mondta Head a Guardiannak, majd utódjáról, Michaelről beszélt. – Sajnálom, hogy Sam és Jon lett a bűnbak a rossz idénykezdetünk miatt, mindketten remek szakemberek. Talán ott szúrták el, hogy nem a megfelelő stábot alakították ki maguk körül."
Rubens Barrichello: – Most már a pontszerzésért akarok versenyezni, nem úgy, mint az eddigi versenyeken. Szeretem a pályát, remélem, az autó elég jó lesz ahhoz, hogy élvezzem is. |
Pastor Maldonado: – Tavaly életem egyik legjobb GP2-es versenyét teljesítettem Isztambulban, de mint mindig, ezúttal is sok múlik az autón. Remélem, a fejlesztéseinknek köszönhetően előrébb ugrunk az erősorban. |