„Az új motor azt hozta, amire számítottunk, amit vártunk tőle –mondta Maurizio Arrivabene csapatfőnök. – Más kérdés, hogy a hétvégénk bizonyos körülmények miatt rosszul sikerült. A motornak nincs ehhez semmi köze, az jó teljesítményt nyújtott. Nézzék csak meg Sebastian Vettel versenyét, a köridői alapján ott voltunk a Mercedes szintjén, ha az időmérőn nincs gond a vezérléssel, és a mezőny elejéről rajtol, ott lehetett volna. Gyors volt az autó, de nem vagyok boldog.”
Arrivabene leegyszerűsíti a képet, nem tért ki Vettel öt rajthelyes büntetésére, amelyet mindenképpen megkapott volna, hiszen a harmadik szabadedzésen szabálytalankodott, aminek nem volt köze a motorjához, semmiképpen nem indulhatott volna közvetlenül a Mercedesek mögül.
A harmadik helyről induló, megpördülése miatt csak a negyedik helyen célba érő Kimi Räikkönen azzal magyarázta hibáját, hogy a motor programozása miatt túl érzékenyen reagált a gázadásra, ezért pörgött ki a kocsi hátulja.
A Mercedesnél is amondóak, hogy a Ferrari Kanadában nem mutatta meg, mire képes.
„Montrealban nem a legjobb Ferrarit láttuk” – állapította meg Toto Wolff csapatfőnök.