JÚLIUS 17., PÉNTEK | |||
1. szabadedzés: 11.00–12.30 | |||
2. szabadedzés: 15.00–16.30 | |||
JÚLIUS 18., SZOMBAT | |||
3. szabadedzés: 12.00–13.00 | |||
Időmérő: 15.00–16.00 | |||
JÚLIUS 19., VASÁRNAP | |||
A verseny (70 kör, 306.630 km) rajtja: 15.10 | |||
A KÖVETKEZŐ FUTAMOK | |||
Augusztus 2., 16.10 | Brit Nagydíj | ||
Augusztus 9. 16.10 | A 70. Évforduló Nagydíja | ||
Augusztus 16., 15.10 | Spanyol Nagydíj |
A Ferrari rég kezdett ilyen rossz formában: már a tesztidényben sem teljesített jól, és azt is tudni lehetett, hogy hiába jött rá, az eredeti koncepció tévút, az eltolódó nyitó futamra sem készül el a nagy fejlesztési csomaggal, az Osztrák Nagydíjon a megszerzett második hely ellenére is sikerült alulmúlnia az elvárásait.
Ezt követően bár felpörgette fejlesztési programját, és a Hungaroringre tervezett módosítások egy részét is bevette a második spielbergi versenyen, az SF1000-es száraz és vizes pályán sem volt meggyőző, a pocsék szombati kvalifikációt pedig egy még kiábrándítóbb vasárnap követte: Charles Leclerc és Sebastian Vettel ugyanis már az első körben ütközött, ami mindkettejük futamának véget vetett.
A sajtó a Stájer Nagydíjat követően krízisről írt, és a legfrissebb értesülések szerint meg vannak számlálva a második évét taposó csapatfőnök, Mattia Binotto napjai. A Corriere della Sera forrásai alapján egy hosszúra nyúló értekezletet tartottak hétfőn Maranellóban, és napirendre került, hogy milyen további fejlesztések várhatók a hét végi Magyar Nagydíjra, illetve az is, hogy ha a Ferrari rövidesen nem lép előre, akkor az Binotto elküldését eredményezheti. Ráadásul már az esetleges utódot is megnevezték: a Ferrari F1-en kívüli sporttevékenységeit vezető Antonello Coletta válthatja a svájcit.
Ugyanakkor német sajtóértesülés szerint Binottót nem fogják év közben elküldeni, és legalább a téli szünetig megtarthatja csapatfőnöki posztját.