Mint ismert, a vízenergiával foglalkozó BWT 2017-ben kezdett együttműködésbe az akkor még Force India néven futó istállóval, amelynek autói a megállapodás eredményeként rózsaszínbe borultak.
Az azóta kétszer is nevet váltó, s az idén az Aston Martin gyári csapataként induló alakulat a korábbi híresztelésekkel ellentétben mégsem vált meg korábbi névadó szponzorától, s szerdán bejelentette, meghosszabbítja a felek közötti együttműködést, aminek keretein belül a vállalat matricái továbbra is fellelhetők lesznek a gépen.
„A barátaink a BWT-nél hűséges támogatóink, ezért örömmel tölt el, hogy az Aston Martin Cognizant Formula–1-es csapatot választották partnernek. A BWT támogatja a törekvéseinket, hogy minél fenntarthatóbbá váljunk az üzlet minden területen, különösen a versenypályákon, amely egyben megegyezik a Formula–1 céljaival is. Ez egy nagyon erős, és hosszú múltra visszatekintő együttműködés, amely most egy új korszakába lép. Valamennyien izgatottan várjuk, hogy mit érhetünk el együtt" – állt a csapatfőnök, Otmar Szafnauer közleményében.
A csapat ezen felül megjegyezte, hogy bár a BWT logója a Racing Pointhoz képest egy teljesen új alapszín mellett fog megjelenni, a márka imidzséhez tartozó emblémák és színek változatlanok maradnak. Az Aston Martin március 3-án, vagyis jövő hét szerdán mutatja be a 2021-es versenygépét, amelyet Sebastian Vettel és Lance Stroll vezethet az idén.