Kobajasi Kamui megtréfálta az egész mezőnyt a jerezi, 2. tesztnap végén. A Sauber autóján egyelőre nincs hirdetés, sokak szerint az ilyenkor futott gyors köridő elsősorban a hirdetőknek szól. Kobajasi „kamu ideje" a tesztnap végén, az 1:19.950 perc mindenesetre az egész eddigi jerezi gyakorlás legjobbja volt. Persze ez nem meglepő: tegnap ugyanis szinte egész nap szakadt az eső.
Délután kettőkor a Toro Rosso pilótája, Sébastien Buemi neve mellett szerepelt a leggyorsabb köridő (1:20.026), ez pedig egészen az utolsó pillanatig úgy tűnt, elég lesz az üdvösséghez. A Toro Rosso pilótája azonban az utolsó pillanatban lecsúszott a második helyre.
A harmadik helyen a világbajnok Jenson Button végzett, aki alatt nem sokkal a teszt vége előtt megállt az autó.
Nem alakult túl jól az újonc Virgin-istálló számára a jerezi tesztelés: az első napon (tegnap) Timo Glock mindössze öt kört tett meg az autóval, ma pedig tizenegy kör megtétele után leszakadt az első vezetőszárny, és az autó eleje is megrongálódott. Mivel a csapatnál nem volt ott minden szükséges tartalékalkatrész, befejeződött a gyakorlás az újonc számára.
Az istállók egyébként mindent megtettek, hogy minél több időt töltsenek kinn a pályán, ugyanis ma nem esett az eső, így ideálisnak mondható a körülmények között gyakorolhattak – míg holnapra és holnaputánra ismét csapadékot ígérnek a meteorológusok.
A Virgin számára ezért is problémás, hogy számára a mai gyakorlás véget ért, azonban a csapat védelmében mindenképpen érdemes megemlíteni, hogy az újoncok közül egyelőre egyedüliként mutatta be versenyautóját. Glock egyébként az utolsó, tizedik időt autózta (1:29.964).
JEREZ, 2. NAP | |||
1. Kobajasi | Sauber | 1:19.950 | 103 |
2. Buemi | Toro Rosso | 1:20.026 | 121 |
3. Button | McLaren | 1:20.618 | 83 |
4. Hülkenberg | Williams | 1:20.629 | 67 |
5. Liuzzi | Force India | 1:20.754 | 80 |
6. M. Schumacher | Mercedes | 1:21.083 | 124 |
7. Alonso | Ferrari | 1:21.424 | 129 |
8. Kubica | Renault | 1:22.003 | 103 |
9. Webber | Red Bull | 1:22.043 | 99 |
10. Glock | Virgin | 1:29.964 | 11 |