Zakor Sándor olyan, a saját piacukon ismert és meghatározó cégek tulajdonosa vagy résztulajdonosa, mint a Brightly reklámügynökség, a Profield eladásösztönző ügynökség és a Protocall call-center, valamint a cégcsoport zászlóhajója, a munkaerő-kölcsönzésre szakosodott Prohumán. Ez utóbbi vállalat a régió egyik vezető HR-szolgáltatójaként évente több mint 20 ezer ember számára biztosít munkát, ilyen tekintetben az ország 14. legnagyobb munkaadójának is számít. A cégcsoport éves árbevétele közel 60 milliárd forint – fogalmaz a klub közleménye. Zakor Sándor olyan, a saját piacukon ismert és meghatározó cégek tulajdonosa vagy résztulajdonosa, mint a Brightly reklámügynökség, a Profield eladásösztönző ügynökség és a Protocall call-center, valamint a cégcsoport zászlóhajója, a munkaerő-kölcsönzésre szakosodott Prohumán. Ez utóbbi vállalat a régió egyik vezető HR-szolgáltatójaként évente több mint 20 ezer ember számára biztosít munkát, ilyen tekintetben az ország 14. legnagyobb munkaadójának is számít. A cégcsoport éves árbevétele közel 60 milliárd forint – fogalmaz a klub közleménye.
„Fontos, hogy tisztán és reálisan lássuk a helyzetet. Jelen pillanatban van Magyarországon három-négy olyan klub, amelynek a költségvetésével a mezőny jelentős része – így mi sem – nem tud versenyezni, de még megközelíteni sem képes azt. Ez nem jelenti azt, hogy a pályán nem szeretnénk legyőzni őket, de tudomásul kell venni, hogy ezekkel a klubokkal anyagi téren nem tudjuk felvenni a versenyt. Nekünk ebben a helyzetben észszerűen kell gazdálkodnunk. Az MTK Budapest hosszútávú üzleti modelljét Schäfer András felépítése tökéletesen megmutatta: meg kell találnunk azokat a tehetségeket, akiket alkalmasnak tartunk arra, hogy a nemzetközi piac is értéket lásson bennük” – nyilatkozta az MTK honlapjának a tervezett klubmodellről Zakor Sándor.