Erős kezdés: a Magyar Labdarúgó-szövetség szerda délelőtti sajtótájékoztatója úgy indult, hogy az RTL Klub, illetve a tegnapi esemény háziasszonya, a szépséges Erős Antónia ragadott mikrofont. Mondandójából mindjárt kiderült, van köze a focihoz, hiszen bevallotta, hogy személyesen a ZTE-Manchester United BL-selejtezőt és a Magyarország -Brazília barátságos mérkőzést is megtekintette (arról nem tett említést, de mi tudjuk, hogy a csinos hölgy tavaly felbukkant a Balaton FC egyik hazai találkozóján is&).
Az új csapat (balról): Kim Jun Hoj (LG), Lothar Matthäus, Bozóky Imre (MLSZ), Németh Attila (Vodafone) és Radek Janalik (McDonald’s) (Fotók: M. Németh Péter)
Az új csapat (balról): Kim Jun Hoj (LG), Lothar Matthäus, Bozóky Imre (MLSZ), Németh Attila (Vodafone) és Radek Janalik (McDonald’s) (Fotók: M. Németh Péter)
Szintén a "telt házas" összejövetel felvezetéséhez tartozott, hogy egy rövid, de látványos filmen keresztül eljutottunk 1954-től 2004-ig: előbb kikaptunk a németektől, utóbb pedig megvertük őket… No, de aztán Bozóky Imre és Lothar Matthäus kézmozdulata nyomán lehullt a lepel: az eddig megszokott szponzorfal három neves vállalat nevével bővült. S hogy valóban bővült, azt az MLSZ első embere is hangsúlyozta, mondván nem az eddigi támogatók cseréjéről, hanem újabb mecénások csatlakozásáról van szó - köszönhetően a Peter Pellady vezette Derball, valamint a The Performers előkészítő munkájának.
A bizalom alapja csakis a siker lehet
"A menedzsment nyolc hónapos kemény munkájának köszönhetően lehetünk itt - mondta Bozóky Imre. - A magyar válogatott Lothar Matthäus érkezésével, no meg a tehetséges fiatalok beépítésével a szurkolók előtt a hitét, a befektetni szándékozó cégek előtt pedig a hitelét szerezte vissza. Persze arra nincs okunk, hogy hátradőljünk, hiszen mindannyian tisztában vagyunk vele, csupán az út elején járunk. A hosszú távú együttműködés receptjét természetesen ismerjük: a bizalmat csakis elismerésre méltó eredményekkel őrizhetjük meg. Most innen, az asztal mellől, a szövetségi kapitány pozitív gondolkodásmódjával azonosulva, csak azt jelenthetem ki, hiszem, hogy részt veszünk majd a kétezer-hatos világbajnokságon. Merthogy ez esetben a magyar futball is eljutna arra a szintre, amelyen a minket mostantól segítő vállalatok vannak." No, akkor ezen a ponton tartsunk névsorolvasást: az eddigi támogatását (felszerelések és eredményességi célprémium) egy tisztes összeggel megtoldó adidashoz, a férfi és a női csapat eleganciájáról gondoskodó Bäumler és Styl gyárhoz, valamint a Borsodi Sörgyárhoz, az Enternethez, a Marchoz és az Arcadomhoz csatlakozott az LG Electronics, a McDonald’s és a Vodafone. ---- A ---- &