Bizonyára többen emlékeznek még a Magyar Röplabdaszövetség (MRSZ) március kilencedikén tartott rendkívüli sajtótájékoztatójára, amikor is a teljes vezérkar egy emberként kiáltott segítségért.
A vasasos hölgyek bizonyára így örülnének a garantált tévéközvetítéseknek és a névadó szponzornak (Fotó: Farkas József)
A vasasos hölgyek bizonyára így örülnének a garantált tévéközvetítéseknek és a névadó szponzornak (Fotó: Farkas József)
A költségvetés húszmilliós hiányt mutatott, a magyar röplabdasport léte került ezzel veszélybe. Ezt meghallva több cég is az MRSZ segítségére sietett, ám ezek közül a Magyar Labdarúgóliga égisze alatt működő Ligamarketing Kft. ajánlata jelentette a kiutat. A megállapodás szerint a cég egy azonnali gyorssegélyt utal át a szövetségnek, majd átvállalja annak teljes marketingmunkáját. A pénz - ötmillió forint körüli összegről van szó - annak rendje és módja szerint megérkezett, ám a szponzorációs szerződések egyelőre váratnak magukra. Augusztus elejére ígérte a társaság egy prezentációs anyag elküldését a kluboknak, ám ez máig nem érkezett meg a csapatokhoz. A bajnokság nem egészen egy hét múlva kezdődik, így egyre csak fogy az idő, mind kevesebb az esély, hogy megfelelő szponzori és tv-szerződést hozzon tető alá a kft.
"Folyamatos tárgyalásban állunk egy tévécsatornával, és nyugodtan mondhatom: biztató a helyzet - válaszolt Koncz Ernő, a cég ügyvezetője arra a kérdésünkre, hogy mire is számítsanak az érintettek. - A héten minden eldől, hiszen ha megvan a papír a közvetítésekről, máris van névszponzora is az Extraligának. S hogy ebből mennyit kaszálhat a röplabdaszövetség és a klubok? A cégünk szakemberei szerint valahol harminc- és ötvenmillió közötti összeget. Arról nem is beszélve, hogy a közvetítések miatt maguk az egyesületek is értékesíthetnek reklámokat." A héten tehát, reméljük, minden megoldódik, abban ugyanis mindenki egyetért, hogy nagyon kellene már ennek a gyönyörű sportnak egy kis hírverés hazánkban. Így ugyanis előbb-utóbb lassan teljes érdektelenségbe fullad.