A Palik László, Darázsi Gábor kettős napja a négyes szám jegyében telt a Fáraó-ralin. Immár negyedik napja autózik negyedik sebességi fokozat nélkül, ennek ellenére felzárkózott a negyedik helyre az összetettben.
Palik Lászlót a jelek szerint nem zavarja, hogy a negyedik sebességfokozatot nem használhatja
Palik Lászlót a jelek szerint nem zavarja, hogy a negyedik sebességfokozatot nem használhatja
Ez még akkor is nagyon nagy szó lenne, ha egyáltalán nem lenne semmi baja a váltónak, hiszen a viadal rendkívül kemény, elég, ha azt megemlítjük, hogy pénteken a 430 kilométeres szelektív szakaszból 330 volt dűnés. Szóval Palikék hihetetlen dolgokat művelnek, miközben cáfolják azt a tévhitet, hogy negyedik sebességi fokozat nélkül nem lehet felmenni egy katedrális nagyságú dűne tetejére. A pilóta nem állítja, hogy oktatni kellene azt a technikát, amellyel közlekedik (néha többet van a Nissan Pick-Up a levegőben, mint a földön), de megpróbálja a lehető legtöbbet kihozni a rendelkezésre álló sebességváltóból. A másik magyar kettős, Kis Sándor és Czeglédi Péter jó néhány napja már tesztelésre használja a viadalt, hiszen a sorozatos technikai gondok után tetemes hátrányba került. Kisék az összetettben a 18. helyen állnak, de élvezték a pénteki menetet, és nem bánták meg, hogy a többórás büntetés után folytatták a viadalt, mert sokat tanultak az autóról.
Fáraó-rali 6. nap, Siva-Baharija. Az összetett állás. Autósok: 1. A. de Mevius, Eggermont (belga, Buggy) 25:19:04, 2. Lavieille, Debron (francia, Ford Pro Truck) 2:47:54 ó h., 3. Peeters, Legein (belga, Bowler) 3:56:19 ó h., 4. Palik, Darázsi (magyar, Nissan Pick-Up) 4:24:14 ó h., …18. Kis, Czeglédi (magyar, Nissan Pick-Up) 21:16:28 ó h. Motorosok: 1. Ullevalseter (norvég, KTM) 22:40:22, 2. Polli (olasz, KTM) 1:35:44 ó h., 3. Zanotti (olasz, KTM) 2:02:14 ó h.