Fotó: Action Images (archív)
Az AIG még egy éven át a csapat mezszponzora
Fotó: Action Images (archív)
Az AIG még egy éven át a csapat mezszponzora
MINDENT AZ ANGOL BAJNOKSÁGRÓL
A gazdasági világválság ellenére még mindig vannak olyan cégek, akik előre próbálnak menekülni. Az Aon Corporation például angol források szerint rekordösszegű szponzori szerződést kötött a Manchester United labdarúgó-csapatával.
A hírek szerint a világ vezető biztosítási tanácsadója és biztosításközvetítője négy évre 120 millió dollárt fizet azért, hogy a Manchester United mezén szerepeljen a cég neve.
Az üzlet létrejöttét a „vörös ördögök” ügyvezető igazgatója, David Gill, illetve Grag Case, az Aon ügyvezető-elnöke közösen jelentette be, bár egyes hírforrások már korábban megszellőzteték a hírt. A szponzoráció pontos összegét még nem hozták nyilvánosságra a felek, ám ha az angol oldalak által nyilvánosságra hozott összeg pontos, akkor minden idők legnagyobb mezszponzori szerződésével büszkélkedhet a legutóbbi BL-sorozat döntőse.
Jelenleg a Bayern Münchennel együttműködő T-Home a rekorder, amely évi 25 millió dollárnak megfelelő euróval támogatja a bajorokat. (Az MU–Aon „házasság” ugyebár évi 30 milliót ér.)
Az Aon jelenleg 37 ezer embert foglalkoztat világszerte. Legfőbb tevékenysége a biztosítók ajánlatainak versenyeztetése, ezek elemzése illetve kockázatkezelési tanácsadás a megbízó vállalat számára.
A Manchester United jelenlegi szponzori szerződése az AIG-vel 2010 májusában jár le, az új mezszponzor a 2010–2011-es idény első mérkőzéseitől kerül a felszerelésekre.