Két új szponzorral gyarapodik a Manchester United, miután az üdítőitalokat gyártó kínai Wahaha cégcsoport, valamint a banki szektorból ismert China Construction Bank (CCB) is egyaránt hároméves szponzori szerződést írt alá az angol klubbal.
„Csapatunk már tizenegy alkalommal látogatott el az országba bemutató mérkőzések keretében. Sir Alex teljesen le volt nyűgözve a helyi szurkolók fogadtatásától. Ez az együttműködés lehetővé teszi számunkra, hogy még erőteljesebben tarthassuk a kapcsolatot a helyi szurkolóinkkal” – mondta el Richard Arnold, a klub kereskedelmi igazgatója a Daily Mailnek.
A United a tavalyi év során rekordösszegű, 117.6 millió fontos szponzori bevételt könyvelhetett el, de például a Chevrolet céggel már korábban aláírt,2014-ben induló mezszponzori szerződés értelmében a manchesteri klub 357 millió fontot kap az elkövetkezendő hét évben.