Fotó: Farkas József
Talmácsi Gábor szívesebben ül a kormánynál. KATTINTSON A KÉPRE A GALÉRIA MEGTEKINTÉSÉHEZ!
Fotó: Farkas József
Talmácsi Gábor szívesebben ül a kormánynál. KATTINTSON A KÉPRE A GALÉRIA MEGTEKINTÉSÉHEZ!
A mi fiúnk azonnal igent mondott a meghívásra, igaz, amikor elérkezett az autóba ülés időpontja, némi feszültség volt az arcán, mivel addigra már megnézte, miként irányítja a S1600-as Swiftet a lengyel, aki a szöges gumikkal annyira jónak érezte a tapadást, hogy egy-két merészebb kanyarvételt is megengedett magának a murvás-havas tesztpályán.
Talma először felajánlott egy kisebb összeget, ha a lengyel fiú lassan megy vele, majd miután látta, hogy aggodalma egyáltalán nincs hatással a pilótájára, megadóan beszíjazta magát a versenyzőülésbe. Körülbelül három kilométert tettek meg a versenygéppel, s Talma szája fülig ért, amikor kikászálódott az autóból. Azt mondta, az ugratók lepték meg a legjobban.
„Elképesztő, miként viselkedik ez a kocsi az ugratókon. Amikor már azt hittem, felborulunk, puhán földet értünk, és mintha semmi sem történt volna, mentünk tovább” – mondta Talmácsi, aki a teszten ahhoz is kedvet kapott, hogy maga is a kormány mögé üljön, úgyhogy ne lepődjön meg senki, ha az idény során (vagy a végén) raliversenyen látja őt.
Nem ritka egyébként, hogy a motorosok kipróbálják magukat ebben a kihívásokkal teli autós szakágban: elég csak Valentino Rossit említeni, aki az utóbbi években többször volt a rali-vb egy-egy futamának résztvevője, s nem titkolja, a motorozás utáni életét ebben a sportágban képzeli el. Talma egyelőre nem tett ilyen kijelentéseket, viszont nem tagadta – még ha néha kissé ijesztő is volt –, tetszett neki, amit tapasztalt.