A magyar csapatnak Michelisz tegnapi hibáját követően egész éjjel dolgozni kellett az autón, amellyel a betonfalba csúszott az időmérő edzés során. A Zengő Dension Team összerakta Michelisz autóját, és a délelőtti bemelegítő edzésen a 10. időt érte el. Michelisz elmondása szerint tökéletesen sikerült a helyreállítás, amit megköszönt a csapattagoknak.
Az első futam, ahogyan várni lehetett, nem hozott nagy izgalmakat. A repülőrajtot követően Nykyaer és Gené kakaskodását kihasználta a magyar pilóta, és a hetedik helyre zárkózott fel. Eközben az élen Tarquini, Huff, Barth és Monteiro haladt.
Michelisz hetedik helye a második versenyen első soros indulást ért, tehát tudni lehetett, hogy nagyon ragaszkodni fog ehhez a pozícióhoz. A 8. körben Romoanov összetörte BMW-jét, és a rendezőség pályára küldte a biztonsági autót.
A szervezők gyengeségét mutatja, hogy az autót nem tudták eltávolítani a pályáról, és a hátralévő körökre már nem engedték el a versenyzőket így azok a safety car mögött értek célba. Az első futamban a világbajnoki címvédő Gabriele Tarquini rajt-cél győzelmet aratott, aki mögött Huff, Monteiro, Barth, Coronel, Muller, Michelisz, Priaulx, Menu, és Farfus zárták a pontszerzők sorát. A magyar fiú hat pontot gyűjtött.
Michelisz az első sorból indulhatott a második futamon. A versenyzők felálltak a rajtrácsra. Priaulx, Michelisz, Muller és Coronel az első négy.
Sajnos a magyar versenyző autója lefulladt a rajt után, és 14. helyre esett vissza. A mezőny teljesen megbolydult a rajtot követően, és több autó is a falnak csapódott a célegyenesben. Huff és Hernandez is feladni kényszerült a viadalt.
Bízhattunk az égiekben, de nem került elő a piros zászló csak a sárga maradt, a versenyt nem indították újra. A biztonsági autó ebben a futamban is főszerepet játszott. A két futamban együttvéve többet haladt a mezőny a biztonsági autó mögött, mint amennyit versenyben autózhattak.
A hatodik kör végén engedték el a mezőnyt Priaulx, Muller és Coronel volt az első három sorrendje. Fél kör sem telt bele, de újra pályára kellett küldeni a safety cart. Menu és Farfus akaszkodott össze, és lerombolták az aszfaltcsíkot.
Az utolsó körre aztán elhagyta a pályát a biztonsági autó. Muller végig ott volt Priaulx mögött, de nem sikerült számára az előrelépés. Michelisz végül a 10. helyen ért célba, ezzel 10 egységet könyvelhet el magának 4 futam után. A dobogó harmadik fokára Tom Coronel állhatott fel.
3–4. FUTAM, MARRÁKES |
1. verseny |
1. Gabriele Tarquini (olasz, Seat León TDI) 32:12.815 |
2. Huff (brit, Chevrolet Cruze) 1.117 mp h. |
3. Monteiro (portugál, Seat León TDI) 1.792 mp h. |
…7. Michelisz Norbert (magyar, Zengő Dension Team, Seat León TDI) 7.900 mp h |
2. verseny |
1. Andy Priaulx (brit, BMW 320sl) 36:15.753 |
2. Müller (francia, Chevrolet Cruze) 0.837 mp h. |
3. Coronel (holland, Seat León TDI) 1.228 mp h. |
...10. Michelisz Norbert 6.109 mp h. |
A vb állása 4 futam után |
1. Gabriele Tarquini 70 pont |
2. Müller 63 |
3. Huff 46 |
...12. Michelisz Norbert 10 |