Az első futamban Michelisz Norbert a 10. helyről rajtolt, és a rajt után előre lépett egy helyet. A futamon előbb a bizonytalankodó holland Tom Coronellel, majd a spanyol Pepe Oriolával vívott nagy csatát, és végül utóbbit sikerült megelőznie, így a 9. helyen intették le.
A futamot a pole pozícióból induló francia Yvan Muller nyerte meg, miután végig magabiztosan versenyzett, mögötte a svájci Alain Menut és a brit Robert Huffot intették le.
A második futamot még nagyobb izgalommal várhattuk, hiszen Michelisz Norbert indulhatott az élről. A magyar versenyző remekül kapta el a rajtot, és biztosan őrizte előnyét. Mögötte Coronel mellett többen elmentek, miután technikai hibája adódott az autójának.
Az olasz Gabriele Tarquini került az üldöző szerepébe, és a második körtől keményen támadta a Zengő-Dension Team 27 éves pilótáját. Michelisznek folyamatosan védekeznie kellett, és a negyedik körig ez sikerült is, akkor azonban Charles Ng kicsúszását követően a biztonsági autó érkezett a pályára.
Az újraindítás után Tarquini jobban kapta el a ritmust, majd jöttek a Chevrolet-sek is, így Huff, Menu és Muller is elviharzott Michelisz mellett. Tarquini sokáig remekül tartotta magát az élen, ám végül az erő győzött, így Huff és Menu is maga mögé utasította, Michelisz pedig az 5. helyen végzett. A magyar versenyző a Yokohama-rangsorban az élen végzett, és összetettben átvette a vezetést.
1. VERSENY | |||
1. Yvan Muller | francia | Chevrolet Cruze | 22:05.549 |
2. Alain Menu | svájci | Chevrolet Cruze | + 0.398 |
3. Robert Huff | brit | Chevrolet Cruze | + 0.933 |
…9. Michelisz Norbert | magyar | BMW 320 | + 15.721 |
2. VERSENY | |||
1. Robert Huff | brit | Chevrolet Cruze | 23:49.750 |
2. Alain Menu | francia | Chevrolet Cruze | + 1.099 |
3. Gabriele Tarquini | olasz | Seat Leon | + 1.496 |
…5. Michelisz Norbert | magyar | BMW | + 4.958 |
A világbajnokság állása: 1. Muller 287 pont, 2. Huff 270, 3. Menu 250, ...6. Michelisz 118 | |||
A Yokohama-trófeáért vívott verseny állása: 1. Michelisz 111, 2. Oriola 110, 3. D'Aste 75 |