„Csúszott a pálya, mint a fene – főleg az aszfaltos, amelyen a mi autónkkal nem is tudtunk mit kezdeni – mondta Lónyai Pál. – A másik két szakaszt azonban a veszprémi lőtéren jelölték ki, azt mindannyian ismerjük, és szeretjük, jó volt ott versenyezni. Remek hangulatban zártuk az évet!”
Amikor egy kis évértékelőre kértük, Lónyai elmondta, elég nehéz volt az erőviszonyokra tippelni a szezon előtt, hiszen új technikával, új csapat-összeállítással (mármint ami a szervizeseket illeti) vágtak neki az évnek, számítottak rá, hogy kell egy kis idő az összeszokásra.
„A szezon első felében üldözött minket a balszerencse, amitől utóbb sikerült megszabadulni, és a magyar világkupa-futamtól, a Hungarian Bajától kezdve már jöttek az eredmények. Többször álltunk dobogóra a nemzetközi mezőnyben – erre büszke lehet a csapat –, szóval legalább annyi jó versenyünk volt, mint amennyi rossz. Az év második felére a csapat is összekovácsolódott – mindenki akarja a sikert, és meg is tesz érte mindent, úgyhogy mindenképp meg kell köszönnöm a fiúk kitartó munkáját” – mosolygott Lónyai.
Ami a következő szezont illeti, nyilván marad a BMW, de jelentős fejlesztéseket hajtanak végre rajta, úgyhogy szinte megújul. Az LP Racing kettes számú autóját, a Nissan Pickupot is teljesen átépítik (új V8-as motor, új fékrendszer, új futómű) – ebből kikövetkeztethetjük, a csapat nagy célokkal várja az új szezont.
„Az eredményeink nem feltétlenül ezt mutatják, de megérett a csapat arra, hogy jövőre a győzelemért harcoljunk, a nemzetközi mezőnyben pedig a top tízbe kerülésért, vagyis a pontszerzésért – árulta el a páros navigátor tagja, Garamvölgyi Zoltán. – Az idén újra fel kellett építenünk a csapatot és saját magunkat, és bár a szezon elején sok technikai gonddal küszködtünk, azokat mind kimozogtuk, s az év végére sikerült egyrészt a stílusunkhoz alakítani az autót, másrészt pedig jelentősen felgyorsulni. A hét végi Mikulás-kupán jót játszottunk, jókedvűen várjuk az új szezont.”