Mint a magyar csapat hétfői sajtótájékoztatóján elhangzott, mindhárom egység egy Toyota Land Cruiser VDJ200-as típusú kocsival igyekszik majd teljesíteni az Argentínát, Chilét és Bolíviát is érintő, mintegy 9000 kilométeres útvonalat. Mindhárom autó a T2-es kategóriába, azaz a gyári, de a Dakarra átalakított autók géposztályába nevezett be.
Az egyik Toyotát a negyedik Dakarjára készülő Sebestyén Sándor vezeti majd, oldalán Bognár József navigátorral, s hozzájuk a mongol Dambinbaljir Jargalsaihan csatlakozik harmadikként. A másik autót a kamionnal 2009-ben összetett tizedik, kategóriagyőztes Szaller Zoltán irányítja, mellette Farkas Nándor foglal majd helyet, a személyzet harmadik tagja Laklóth Aladár színművész lesz. A Sandlander harmadik versenygépét egy magyar licenccel induló mongol egység próbálja majd célba juttatni.
„Vadonatúj versenyautókat készítettünk el a Dakarra, az elsődleges célkitűzésünk pedig az, hogy mindhárom célba érjen” – mondta Pócsik László csapatvezető.
Sebestyén Sándor azt emelte ki, hogy az új Toyotákat öt hét alatt készítették fel a versenyre. Hangsúlyozta, erős mezőnyre számítanak a saját kategóriájukban, s bár az előző viadalon az első ötvenben zártak, most sokkal nehezebb lesz hasonló eredményt elérniük.
A 2015-ös Dakar Buenos Airesből rajtol január 4-én, a cél pedig szintén az argentin fővárosban lesz, január 17-én.
Az egyik Toyotát a negyedik Dakarjára készülő Sebestyén Sándor vezeti majd, oldalán Bognár József navigátorral, s hozzájuk a mongol Dambinbaljir Jargalsaihan csatlakozik harmadikként. A másik autót a kamionnal 2009-ben összetett tizedik, kategóriagyőztes Szaller Zoltán irányítja, mellette Farkas Nándor foglal majd helyet, a személyzet harmadik tagja Laklóth Aladár színművész lesz. A Sandlander harmadik versenygépét egy magyar licenccel induló mongol egység próbálja majd célba juttatni.
„Vadonatúj versenyautókat készítettünk el a Dakarra, az elsődleges célkitűzésünk pedig az, hogy mindhárom célba érjen” – mondta Pócsik László csapatvezető.
Sebestyén Sándor azt emelte ki, hogy az új Toyotákat öt hét alatt készítették fel a versenyre. Hangsúlyozta, erős mezőnyre számítanak a saját kategóriájukban, s bár az előző viadalon az első ötvenben zártak, most sokkal nehezebb lesz hasonló eredményt elérniük.
A 2015-ös Dakar Buenos Airesből rajtol január 4-én, a cél pedig szintén az argentin fővárosban lesz, január 17-én.