A 23 éves miskolci pilóta menedzsmentjének tájékoztatása szerint Kiss Pál azután döntött a váltás mellett, miután nyilvánvalóvá vált számára, hogy a Formula–1 közvetlen előszobáját jelentő sorozatokban való szereplés elérhetetlen, mert a formaautózás átalakuló gazdasági háttere irreális követelményeket támaszt a versenyzők felé.
A 23 éves miskolci pilóta menedzsmentjének tájékoztatása szerint Kiss Pál azután döntött a váltás mellett, miután nyilvánvalóvá vált számára, hogy a Formula–1 közvetlen előszobáját jelentő sorozatokban való szereplés elérhetetlen, mert a formaautózás átalakuló gazdasági háttere irreális követelményeket támaszt a versenyzők felé.
A téli szünetben Kiss Pál – aki a GP3-as sorozatban 2012-ben dobogós volt Monacóban – több sorozatból kapott megkereséseket, de végül a ralikrossz mellett döntött, s a hazai bajnokságban egy 560 lóerős Skoda Fabia volánja mögött, a Speedbox ASE színeiben szerepel majd. Az ob a hétvégén a Slovakiaringen rajtol.
„Eleinte a tanulásé lesz a főszerep, de idővel szeretnék beleszólni a győzelemért folyó csatákba is” – idézte a közlemény Kiss Pál Tamást, aki hozzátette, hogy az egyre erősebbé váló hazai bajnokság kiváló terepet kínál arra, hogy tanuljon és tapasztalatot szerezzen a ralikrosszban.
„Már idén tervezem, hogy egy-két vb-futamon is rajthoz állok, a nem túl távoli jövőben pedig szeretnék majd teljes szezont futni a világbajnokságon" – mondta a versenyző.