A kecskeméti versenyző a Nemzetek Kupáján a Grindadrap nevű csapatot erősítette a két német, André Lohse és Dennis Höller, valamint a feröeri Ian Andersen oldalán. A kétszer 3 órás versenyen a csapat remek stratégiával, tökéletes vezetéssel és hibátlan bokszkiállásokkal az összesítésben a világbajnoki második helyet szerezte meg.
Az egyéni világbajnokságon a versenyzők nyolc 20 perces előfutamot teljesítettek a hatsebességes KZR gépekkel, egy kötelező bokszkiállással. Janecskót több alkalommal is technikai hiba hátráltatta, ám így is sikerült egy győzelemmel és két ezüstéremmel a háta mögött elég pontot gyűjtenie ahhoz, hogy az elődöntőben folytassa a küzdelmet, 102 induló közül a legjobb 48 között.A bejutottakat három csoportra osztották, a rajtsorrendről ún. match race döntött mindhárom futam esetében. Az aktuális elődöntőn belül a 16 versenyző 8 párt alkotott, futottak egy gyors kört, majd gépet cseréltek, újabb gyors kört mentek, és a lassabb fél kiesett. A mezőny először feleződött, majd négyen, végül ketten vívtak csatát a pole pozícióért. Janecskó egy kisebb hibát ejtett az első gyors körén, így korán búcsúzott, a 11. helyről rajtolt. A 30 perces futamon két helyet javítva a 9. pozícióba jött fel.
A döntőbe egyenes ágon a pontverseny első 16 versenyzője jutott be, még négy hely volt kiadó a 45 perces futamra, ezekre a 17-32. helyezettek pályázhattak, újabb match race keretében dőlt el a bejutó helyek sorsa. Janecskó ugyanazt az ellenfelet kapta, mint az elődöntő előtti kvalifikáción, ezúttal magabiztos előnnyel jutott tovább. A második párbajra viszont aligha kaphatott volna erősebb versenyzőt: Mathias Grootennel, a tavalyi világbajnokkal csatázott a magyar pilóta. A kétszeres bajnok mindössze 7 századdal ütötte ki Janecskót, akit összesítésben végül a 24. helyen rangsoroltak. Csapattársai, Dennis Höller a 4., Ian Andersen a 29., André Lohse az 58. pozícióban végeztek, a csapatok összesített pontversenyében a Grindadrap ezáltal 4. helyezett lett.
„A selejtezők során sok technikai hiba sújtott, rögtön az első futamon pole pozíóból indultam, de a verseny elején magabiztos vezetés mellett kitört a jobb hátsó kerék mindenféle előzmény nélkül. Oda lett a győzelem... Túl sok pontot veszítettem már itt, enélkül simán a döntőben lettem volna. Ezután jött még kuplunghiba, lefulladó gép a bokszban... Nem én voltam az egyetlen balszerencsés versenyző, a kétszeres világbajnok, Mathias Grooten is hasonló problémákkal küszködött, miközben merem állítani, ezen a vb-n is ő volt az egyik legjobb! Ő sem jutott be egyenes ágon a döntőbe, így kaphattam meg a vigaszágon ellenfélként. Dühös voltam, mert kikaptam tőle. Viszont örülök neki, hogy vele mérhettem össze a tudásom. Ha könnyű ellenfelet kapok, bejutok a döntőbe, és a 10-15. vagy akárhányadik hely körül végzek az összetettben a sok elveszett pont miatt. Sokkal jobban örülök annak, hogy összemérhettem magam a tavalyi világbajnokkal, és megláttam, mennyi köztünk a különbség ezen a pályán, ezen a KWC-n: nagyon kicsi! Grooten a 17. helyről indulva nyerte meg a döntőt. Gratuláltam neki ehhez a hihetetlen versenyhez, majd a végén ő is elmondta, hogy sokkal több volt bennem, túl sok múlott a szerencsén. Idén a 24. lettem, ennek ellenére sokat fejlődtem, és ha a puszta helyezés nem is ezt mutatja, tudom, hogy jobb versenyző vagyok, mint egy évvel korábban, amikor a 13. voltam. Az elismerésekből kiderült, hogy a többiek is tudják ezt” – összegezte Janecskó.A világbajnokság másik magyar résztvevője, Fényes Tibor a Master kategóriában (40 év felettiek értékelésében) a 6. helyen zárta a KWC-t.