Tudatosabb egészségszemlélet kialakítása, rendszeres testmozgás és aktív, sportos életmód népszerűsítése, az egészség és a jó közérzet megóvása. Ezekkel a célokkal indult el tíz évvel ezelőtt a Coca-Cola Testébresztő, amely mára az ország legnagyobb vállalati aktív életmód programjává nőtte ki magát.
A kezdeményezés a 2005-ös indulás óta 3.3 millió embert mozgatott meg 570 sportprogramon. A versenyek távját összeadva a résztvevők 4 500 000 kilométert futottak és 2 800 000 kilométert kerékpároztak összesen, 303 000 órát pedig aerobik-foglalkozásokon töltöttek. A Testébresztő közösségének 26 000 tagja van a Facebookon.
A program tizedik évfordulójához Navracsics Tibor, az Európai Bizottság oktatásért, kultúráért, ifjúságpolitikáért és sportért felelős biztosa köszöntőlevélben gratulált.
„A személyes egészségen túl a sport segíti egymás megértését, közösséget formál és összetart. Éppen ezért, mint az Európai Bizottság sportért felelős tagja, egyik kiemelt célom, hogy felhívjam a figyelmet a sport, az aktív életmód fontosságára. Ezt a célt segíti a ma kezdődő Európai Sporthét, amely Európa szerte a fizikai aktivitásra, a sportolásra igyekszik buzdítani a lakosságot. Nagy örömmel tölt el, hogy a Sporthéthez hasonlóan, az immáron tíz éves Testébresztő programnak is az a célja, hogy minél több embert rendszeres testmozgásra ösztönözzön, bebizonyítva, hogy a sport igazi közösségi élmény és örömforrás.”