Fotó: Action Images
Michael Schumacher ismét Formula–1-es autóval körözött
Fotó: Action Images
Michael Schumacher ismét Formula–1-es autóval körözött
Schuminál volt gyorsabb pilóta szerdán, Fernando Alonso a 2008-as aerodinamikával, ugyanakkor slick gumikkal felszerelt Renault-val (jelenleg ez a kombináció a leggyorsabb) 1:18.483 perc alatt tette meg a 4655 méteres kört, amivel majdnem egy másodpercet vert a Ferrarira.
Lewis Hamilton ezúttal sem jutott 1:20 alá, a McLaren brit pilótája továbbra is csak barázdált gumikat használt, azaz a legutóbbi két futamon betliző brit csapat számára kizárólag a rövidtávú fejlesztések tűnnek fontosnak.
Nem volt jó napjuk a kiscsapatoknak: az új autóját – amely, akárcsak tavaly, kísértetiesen hasonlít a Red Bulléra – először tesztelő Toro Rosso francia pilótája, Sebastien Bourdais délután kicsúszott az STR3-assal, és úgy összetörte, hogy társa, Sebastian Vettel nem is tudja kipróbálni a tréning záró napján.
Nagyobb a baja a mostani tesztet szokás szerint kihagyó Super Agurinak, a csapat új befektetői ugyanis a szerződés tényleges aláírása előtt kihátráltak a megállapodásból.
A brit központú, dubai befektetőket maga mögött tudó Magma-csoport döntése ismét a megszűnés szélére sodorta a csapatot, amely a Honda közreműködésével más befektetőkkel tárgyal.
Addig is bízik benne, hogy a 2006-os megalapítást segítő gyár a végső megoldásig fedezi a költségeit, és ellátja a versenyzéshez nélkülözhetetlen felszereléssel.
FORMULA–1 TESZT, BARCELONA
3. nap: 1. Fernando Alonso (spanyol, Renault) 1:18.483 (100 kör), 2. M. Schumacher (német, Ferrari) 1:19.323 (83), 3. Sutil (német, Force India-Ferrari) 1:19.424 (102), 4. Kubica (lengyel, BMW) 1:19.785 (112), 5. Rosberg (német, Williams-Toyota) 1:19.841 (65), 6. Barrichello (brazil, Honda) 1:19.920 (141), 7. Hamilton (brit, McLaren-Mercedes) 1:20.591 (102), 8. Bourdais (francia, Toro Rosso-Ferrari) 1:20.715 (71), 9. Webber (ausztrál, Red Bull-Renault) 1:20.849 (87), 10. Trulli (olasz, Toyota) 1:20.867 (90) |