„Azért kellett mindig olyan hamar leállítanunk az autót, mert akasztni mindig meggyulladt a forró kipufogócső miatt – mondta Newey az Autosportnak. – Ezt a problémát egyértelműen az idő szűkössége okozta, ha több időnk lett volna a tesztpadon elvégzett próbák megvizsgálására, időben át tudtuk volna tervezni a kocsit. Ám a Renault-hoz hasonlóan mi is a saját feladatainkra összpontosítottunk, nem egyeztettünk, ami elsősorban a mi hibánk. Agresszív motorteret alakítottunk ki, hogy ellensúlyozzuk a hatalmas hűtőnyílások okozta aerodinamikai kárt. Remélhetőleg Bahreinben már minden rendben lesz.”
A Red Bull Jerezben 21 kört tett meg négy nap alatt, ez a legkevesebb volt a mezőnyből – még az egy héttel később Dél-Spanyolországba utazó Lotus is 22 kört tett meg egy nap alatt.