„Bahreinben nagyon különleges helyzetben voltunk – utalt a két pilóta egyik idei, első és második helyet hozó párharcára Toto Wolff –, hiszen a csapat kitűnően dolgozott, és jelentős versenyelőnyben voltunk a többiekkel szemben. Ha tudod, hogy a harmadik helyezett nagy lemaradásban van, akkor könnyebb engedélyezni a szabad versenyzést. Az alapvetésünk azonban az, hogy a verseny megnyerése az első számú feladat, nem pedig a csapattárs megelőzése, és eljöhet a pillanat, amikor ezt kell előtérbe helyeznünk.”Toto Wolff –, hiszen a csapat kitűnően dolgozott, és jelentős versenyelőnyben voltunk a többiekkel szemben. Ha tudod, hogy a harmadik helyezett nagy lemaradásban van, akkor könnyebb engedélyezni a szabad versenyzést. Az alapvetésünk azonban az, hogy a verseny megnyerése az első számú feladat, nem pedig a csapattárs megelőzése, és eljöhet a pillanat, amikor ezt kell előtérbe helyeznünk.”
Az eddigi négy futamból hármat megnyerő Lewis Hamilton úgy véli, hogy a Red-Bull Renault és a Ferrari – amelynek Fernando Alonso a Kínai Nagydíjon hozott egy harmadik helyet a hétvégén – hamarosan a sarkukban lehet.
„Egyelőre abban állapodtunk meg, hogy egymással is versenyezni akarunk, magam például sohasem kértem, hogy én legyek a kedvezményezett a csapaton belül. Azt akarom, hogy az eredményeim önmagukért beszéljenek” – fogalmazott a brit pilóta.
A világbajnoki pontversenyt az egy futamgyőzelme mellett három második helyet elkönyvelő Rosberg 79 ponttal vezeti, a legutóbbi három versenyt megnyerő Hamiltonnak 75 pontja van, Alonso messze lemaradva a harmadik 41 ponttal.
„Az egész idényben nagy csata lesz kettejük között, és bármelyikük is vezet majd, a pontkülönbség kicsi lesz” – vázolta az istálló számára ideális forgatókönyvet Wolff.
A következő futamot, a Spanyol Nagydíjat május 11-én rendezik meg Barcelonában. AZ IDÉNY ADATBANKJA IDE KATTINTVA TEKINTHETŐ MEG!