Max Verstappennel ütközött Szingapúrban a rajtnál a két Ferrari-pilóta, aminek következtében mindhármuk számára hamar véget ért az első, esőben megrendezett villanyfényes F1-es futam. Először az is felvetődött, hogy emiatt a Ferrari szerelői kénytelenek végleg lemondani a Vettel autójában használt erőforrásról, ám mégsem kerül erre sor.Max Verstappennel ütközött Szingapúrban a rajtnál a két Ferrari-pilóta, aminek következtében mindhármuk számára hamar véget ért az első, esőben megrendezett villanyfényes F1-es futam. Először az is felvetődött, hogy emiatt a Ferrari szerelői kénytelenek végleg lemondani a Vettel autójában használt erőforrásról, ám mégsem kerül erre sor.
Nem mellesleg Vettel és csapattársa, Kimi Räikkönen is hármat kezdett már el használni belső égésű motorból, energiatárolóból és MGU-K-ból (mozgási energia-visszanyerő rendszer) is, turbófeltöltőből pedig már a negyedik van az autóikban. Ezen felül Vettel az elektronikus vezérlőből, Räikkönen az MGU-H-ból (hőenergia-visszanyerő rendszer) jutott már el négyig.
Az összes elemből legfeljebb négyet lehet felhasználni büntetlenül a szezon során, így ha Vettelnek vagy Räikkönennek szüksége lesz, mondjuk, turbóból még egyre, az automatikusan 10 rajthelyes büntetéssel jár, ami a német számára borzasztóan jön a világbajnoki címért folyó csatában, melyben lemaradása egyre nagyobb riválisával, Lewis Hamiltonnal szemben.
Mégis előfordulhat, hogy Vettel és Räikkönen új erőforrást kap a soron következő versenyhétvégén, Malajziában, a hírek szerint ugyanis a Ferrari ott vetné be a továbbfejlesztett változatot. Ha viszont ezen felül újabb motorra is szükség lenne a hátralévő versenyeken, az a rajtrácson való hátrasoroláshoz vezetne.
AZ EDDIG MEGKEZDETT MOTORELEMEK