MÁRCIUS 17., PÉNTEK | |||||
1. szabadedzés: 14.30–15.30 | |||||
2. szabadedzés: 18.00–19.00 | |||||
MÁRCIUS 18., SZOMBAT | |||||
3. szabadedzés: 14.30–15.30 | |||||
Időmérő: 18.00–19.00 | |||||
MÁRCIUS 19., VASÁRNAP | |||||
A verseny (50 kör, 308.45 km) rajtja: 18.00 | |||||
A KÖVETKEZŐ FUTAMOK | |||||
Április 2., 7.00 | Ausztrál Nagydíj, Melbourne | ||||
Április 30., 13.00 | Azeri Nagydíj, Baki | ||||
Május 7., 21.30 | Miami Nagydíj, Miami |
Noha a Ferrari magabiztos volt azt illetően, hogy a tél folyamán sikerült megoldania az erőforrásával kapcsolatos megbízhatósági problémákat, Charles Leclerc már az idény második versenyhétvégéjén büntetést kap motorelemcsere okán.
A monacói autójában még a nyitó futam előtt kellett kicserélni elektronikai vezérlőt, miután a csapat problémát észlelt, de a 40. körben az új elemmel is gondok adódtak, aminek következményeként az akkor a harmadik helyen haladó versenyző kiesett, és pont nélkül volt kénytelen távozni Szahírból.
Bár a Scuderia abban reménykedett, hogy menthető az elem, a csapatfőnök, Frédéric Vasssuer a Maranellóban elvégzett vizsgálatok után szerdán jelezte, újra ki kell cserélni az elektronikai vezérlőt a 16-os rajtszámú kocsiban, ami ezúttal tíz rajthelyes büntetést von maga után, hiszen ebből a motorelemből mindössze kettőt lehetne felhasználni a teljes idény során.
„Két meghibásodás volt, az egyik még a verseny előtt, amikor beindítottuk az autót, míg a második a futam során következett be. Sajnos mindkét alkalommal az elektronikai vezérlővel adódott probléma, ráadásul olyan, amivel korábban nem találkoztunk. Mély elemzéseket folytattunk, és bízom benne, hogy most már urai vagyunk a helyzetnek. Sajnos most Dzsiddában büntetés vár ránk, hiszen mindössze kettőt lehetett volna felhasználni az elemből" – nyilatkozta a francia.