MÁRCIUS 17., PÉNTEK | |||||
1. szabadedzés: 1. Verstappen 1:29.617 | |||||
2. szabadedzés: 1. Verstappen 1:29.603 | |||||
MÁRCIUS 18., SZOMBAT | |||||
3. szabadedzés: 1. Verstappen 1:28.485 | |||||
Időmérő: 1. Pérez 1:28.265 | |||||
MÁRCIUS 19., VASÁRNAP | |||||
A verseny: 1. Pérez, 2. Verstappen, 3. Alonso | |||||
A KÖVETKEZŐ FUTAMOK | |||||
Április 2., 7.00 | Ausztrál Nagydíj, Melbourne | ||||
Április 30., 13.00 | Azeri Nagydíj, Baki | ||||
Május 7., 21.30 | Miami Nagydíj, Miami |
Max Verstappen fő esélyesként érkezett meg Dzsiddába, és egészen az időmérő második szakaszáig úgy tűnt, senki sem állíthatja meg abban, hogy megszerezze a pole pozíciót és másnap a győzelmet.
A Q2-ben azonban meghibásodott a kardántengely az RB19-esben, aminek következményeként nem az élről, hanem a 15. rajtkockából volt kénytelen nekivágni a versenynek. A holland 13 pozíciót javított, és a csapattárs, Sergio Pérez mögött a második helyen szelte át a célvonalat.
Noha a holland elégedett volt a felzárkózásával, kritikus hangot ütött meg a csapatával szemben, és jelezte, elvárja, hogy mindkét autó megbízható legyen. „Visszakapaszkodtam a második helyre, ami jó, és természetesen a csapatban most mindenki boldog, azonban személy szerint én nem vagyok az. Nem azért vagyok itt, hogy második legyek.”
„Nagyon keményen dolgozol a gyárban azért, hogy jó állapotban érkezz meg a helyszínre, és gondoskodsz arról, hogy minden klappoljon, aztán a futamod a felzárkózásról szól. Nincs ellenemre, de amikor a bajnoki címért harcolsz, és főleg amikor úgy tűnik, a két autód között dől el a végső siker sorsa, akkor a csapatnak biztosítania kell, hogy mindkét kocsi megbízható legyen.”
Verstappen a hajrában megfutott leggyorsabb körének köszönhetően megtartotta a vezetést az egyéni összetettben, és immár sorozatban 19 nagydíj óta áll a tabella élén.