A Marussiának kötelező váltania, hiszen a Cosworth nem gyárt 1.6 literes V6-os turbómotort, amelyet jövőre előír a szabályzat. Az orosz licenccel versenyző istálló a Ferraritól kap majd erőforrást.
A Ferrari ugyanakkor elveszíti a Toro Rossót, amely a Renault-val köt együttműködést, hogy ugyanazokat a motorokat kapja meg, mint a Red Bull, így könnyebb lesz összehangolni a váltóval és a többi alkatrésszel, amelyek azonosak lesznek az energiaital-gyáriak két csapatánál.
A Renault ugyanakkor ötmillió euróval drágábban adja a motorjait jövőre, mint a Mercedes, ami a szerényebb költségvetésű csapatokat ösztönöz váltásra. A német szaklap szerint a Williams nem hosszabbítja meg a Renault-val az idei év végén lejáró szerződését, hanem a Mercedesnél kopogtat.
A Caterham esetében sem zárható ki a váltás, szintén az anyagiak miatt, ugyanakkor hiába jár le az idén a Renault-val kötött megállapodás, a váltót a Red Bulltól kapja a kiscsapat, amely a Toro Rossóhoz hasonlóan jobban járna, ha a V6-ost is ugyanattól kapná.
A Lotusnál is a fogukhoz verik a garast, ezért ott sem mindegy, mennyiért kapnak motort. A Renault-tól azonban csak 2015-re szabadulhatnak meg, akkor pedig szívesen váltanának Hondára. Csakhogy a McLaren arra számít, hogy a Hondával kizárólagos lesz a megállapodása, azaz nem kell osztoznia a motorokon másik (él)csapattal.