A csapatot télen a csődtől megmentő Justin King és Fitzpatrick közül utóbbi 30 millió fontot költött az istállóra, és tulajdonostársával ellentétben egyre többször beavatkozik a csapat működtetésébe is, amit megelégelt a Booth, Lowdon páros.
A Manort 1990-ben megalapító Booth húsz évig alacsonyabb kategóriákban indított autókat, többek között Lewis Hamiltonnak is a csapatfőnöke volt a Formula Renault-ban és a Formula–3-ban. 2010 előtt sikeresen pályázott az FIA által meghirdetett bővítéskor, és csapata Virgin néven bemutatkozott az F1-ben.
A csapat utána az orosz Andrej Cseglakov kezébe került, és Marussia néven indult, de miután az orosz kihátrált az istálló mögül, majdnem csődbe ment a gárda. King és Fitzpatrick lett a megmentő, Booth és Lowdon pedig elérte, hogy a csapat újra Manor legyen. A tavalyi pontszerzésnek köszönhető FOM-jutalmat csak korábbi nevén kaphatta meg, ezért a FOM közvetítésében és a hivatalos eredménylistákon Marussia néven szerepel a csapat, amely önmagát is Manornak hívja.
Az istálló jövőre Mercedes-motorral indul, de azt még nem jelentette be, kik lesznek a pilótái. Will Stevens maradna, de a vezetőség megemelte az ülés éves árát, tízmillió fontot kér attól, aki az egész szezonban vezetni akarja az autót.