A szerelők a parc fermébe is betódultak, de a sportszabályzat szerint ott csak az autóknak lenne szabad lenniük a verseny leintése és a levezető kör után. Emiatt indult az eljárás, és bár nem volt súlyos az eset, az F1-ben sohasem lehet tudni, miért jár büntetés, és miféle büntetés jár.
Végül győzött a józan ész, és a Martin Donnellyt is a tagjai között tudó testület csupán arra kötelezte Maurizio Arrivabenét, a Ferrari csapatfőnökét, hogy hivatalos formában kérjen bocsánatot a Ferrari viselkedéséért.
„A Ferrari szerelői többszöri felszólításra sem engedelmeskedtek a bokszutcában dolgozó rendfenntartóknak, ezért a Szingapúri Nagydíj főtitkára bepanaszolta a csapatot. A sportfelügyelői tárgyaláson a Ferrari képviselője felajánlotta, hogy a csapatfőnök hivatalos bocsánatkérő levelet tesz közzé az esetről, elnézést kér azoktól, akiket ezzel megbántottak, és ígéretet tesz arra, hogy ez többé nem fordul elő” – írta a sportfelügyelő testület az ítéletről.
Ezzel a Szingapúri Nagydíj végeredménye hivatalosnak tekinthető…