Az elmúlt hónapokban többször is kórházba, intenzív osztályra kerülő Reutemann haláláról lánya számolt be, miután egy újabb belső vérzés és a koronavírus együttesen már legyőzhetetlennek bizonyult számára.
A mai napig utolsó argentin futamgyőztes 1972-ben, 30 évesen mutatkozott be a Formula–1-ben a Bernie Ecclestone által irányított Brabham csapatánál, és első versenyén, hazai közönsége előtt rögtön megszerezte a pole pozíciót az Argentin Nagydíjon. Reutemann 1976-ig vezetett a Brabhamnél, s négy futamot nyert az istállónál, 1975-ben pedig harmadikként zárt a pontversenyben.
A következő év végén a Ferrarihoz ment, ahol három idény alatt öt alkalommal látta meg elsőként a kockás zászlót, s 1978-ban ismét harmadik lett az év végén. Egy kevésbé jól sikerült – négy dobogós helyezést hozó –, Lotusnál töltött szezont követően került a Williamshez, ahol három futamgyőzelem mellett 1980-ban harmadik, 1981-ben pedig második lett a vb-összetettben. Utóbbi idényben az utolsó, Las Vegas-i versenyen az élről rajtolva nem tudott pontot szerezni, így az ötödikként célba érő Nelson Piquet megelőzte összesítésben, megszerezve első világbajnoki címét, Reutemann pedig a második lett.
Reutemann az 1982-es évad második futama után azonnali hatállyal visszavonult a versenyzéstől, s később politikusnak állt: előbb 1991-től 1995-ig, majd 1999-től 2003-ig volt Santa Fe tartomány kormányzója, míg 2003-tól haláláig szenátorként dolgozott.
A Formula–1-ben 12 futamgyőzelmét is beleértve összesen 45 alkalommal állhatott dobogóra, hat-hat alkalommal indulhatott az első rajtkockából, illetve érte el a leggyorsabb kört, s azon 15 versenyző közé tartozik, aki három különböző csapattal is versenyt tudott nyerni.