A FTC elleni hétvégi rangadóra ugyanis minden ötödik jegyvásárló az interneten keresztül rendelte meg a belépőjét, amire az MLSZ szerint korábban még nem volt példa a magyar élvonalban.
„Nem csak a klub labdarúgói döntögetnek rekordokat manapság, de bizonyos értelemben a szurkolók is. A hazai online jegyértékesítést tekintve mérföldkő ez a meccs, soha ilyen arányban nem váltottak még belépőt a neten bajnoki találkozóra – idézi a boon.hu Dinnyés Mártont, az MLSZ sajtómunkatársát. – A tíz százalék körüli eredmény korábban már kiugrónak számított, valamint a Videoton egyik Európa-liga-mérkőzése kapcsán értesültünk még körülbelül 1500 eladott online jegyről. A szövetségnél célul tűztük ki, hogy az eladott jegyek negyedét online váltsák meg a szurkolók. A Diósgyőr e tekintetben abszolút partner és jó példával jár elöl.”
„Nem csak a klub labdarúgói döntögetnek rekordokat manapság, de bizonyos értelemben a szurkolók is. A hazai online jegyértékesítést tekintve mérföldkő ez a meccs, soha ilyen arányban nem váltottak még belépőt a neten bajnoki találkozóra – idézi a boon.hu Dinnyés Mártont, az MLSZ sajtómunkatársát. – A tíz százalék körüli eredmény korábban már kiugrónak számított, valamint a Videoton egyik Európa-liga-mérkőzése kapcsán értesültünk még körülbelül 1500 eladott online jegyről. A szövetségnél célul tűztük ki, hogy az eladott jegyek negyedét online váltsák meg a szurkolók. A Diósgyőr e tekintetben abszolút partner és jó példával jár elöl.”