FTC: „Az OM úgy értékesíti a stadion nevét, mint a Fradi”

nemzetisport.hu nemzetisport.hunemzetisport.hu nemzetisport.hu
Vágólapra másolva!
2014.07.05. 09:18
A spanyol nyelvű Marketing Deportivo MD egy lapon említi az Olympique Marseille és a Ferencváros labdarúgócsapatát, mivel mindkét klub értékesíti stadionjának névhasználati jogát.

Az oldal megemlíti, hogy a „két nagy európai klub” közül a Ferencváros már megállapodott a Groupamával, míg a Marseille tárgyalásokat folytat az Orange nevű telekommunikációs céggel. A dél-francia klub szeptemberben nyitja meg felújított stadionját, a szponzor pedig nyolcmillió eurót fizet szezononként, és az MD információi szerint 31 évre szerzi meg a jogokat.a Ferencváros már megállapodott a Groupamával, míg a Marseille tárgyalásokat folytat az Orange nevű telekommunikációs céggel. A dél-francia klub szeptemberben nyitja meg felújított stadionját, a szponzor pedig nyolcmillió eurót fizet szezononként, és az MD információi szerint 31 évre szerzi meg a jogokat.

A zöld-fehérek létesítményéről is pontos adatokkal számolnak be, leírva, hogy a 23 800 néző (melyből 2880 VIP-hely) befogadására képes stadion a Groupama Aréna nevet viseli a következő tíz évben.

Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik