„Nagyon nehéz objektív ítéletet alkotni egy alapvetően szubjektív műfajban. Az új címer illeszkedik a trendbe, világszerte hódít a »flat design«. Szakmailag nincs vele gondom, kedvelem a letisztult, emblematikus dizájnelemeket. Egyedül a betűtípuson gondolkodtam volna el, a formát szerintem eltalálták. Más kérdés persze, hogy milyen asszociációkat kelt” – mondta a Nemzeti Sportnak Sebők Viktor.
„Érdemes elkerülni a kétes, félreértésre okot adó formákat. Ez valójában egy »redesign«, bele lehet látni a korábbi címerben is fellelhető horgony motívumot, de az sem meglepő, hogy a szurkolók pejoratív alakzatokat vélnek felfedezni benne. Egy címernek nemcsak a korszellemmel kell összhangban lennie, hanem az adott kör vizuális szemléletével is. Márpedig a régi, egy másik kor vizuális kultúráját hordozó címerhez érzelmileg erősen kötődnek a szurkolók. Ezért talán frissítés, apró finomítás célszerűbb lett volna, mint a gyökeres átalakítás” – tette hozzá.