A Sport TV a Magyar Labdarúgó-szövetséggel és a Nemzeti Sporttal karöltve kereste 2011 tavaszán Magyarország leginkább családbarát stadionját és klubját. A program céljául tűzte ki, hogy minél több család látogassa hétről hétre az NB I mérkőzéseit. A televízió, a szövetség és a Nemzeti Sport képviselői 12 fordulón át pontozhatták a stadionokat olyan szempontok alapján, mint a tisztaság, a biztonság, a különböző gyerekprogramok, az esetleges családi kedvezmények, a mérkőzésen kívüli programok illetve a nők és a gyerekek aránya a meccseken.
Az első osztályú magyar klubok üdvözölték a kezdeményezést, és a program kezdete óta több fővárosi és vidéki csapat is komoly lépéseket tett a gyermekek és a családok stadionokba csábításáért, amit a szoros végeredmény is jól bizonyít.
A mai, ünnepélyes eredményhirdetéssel egybekötött sajtótájékoztatón jelen volt Málnay B. Levente, a Chello Central Europe vezérigazgatója, Borbély Zoltán, az MLSZ Jogi- és Sajtóirodájának vezetője, Buzgó József, a Nemzeti Sport főszerkesztője, Máté Pál, a Sport Televízió főszerkesztője, valamint a győztes csapat képviseletében Horváth Cs. Attila klubmenedzser.
„Az MLSZ azt tűzte ki célul, hogy megduplázza a stadionok nézőszámait, ezért a Sport Televízió, a magyar labdarúgás egyik kiemelt támogatójaként egy koncepciót dolgozott ki a cél megvalósítására. Külföldi példák is bizonyítják, hogy a sport közösségépítő családi esemény. Az érdeklődést persze elsősorban a foci színvonalának növelésével lehet fokozni, de nagy szerepe van annak is, ha olyan igazi élményt adó sporteseményt kínálunk, ami az egész család számára kiváló szórakozás. A Sport Televízió a maga módján próbálta motiválni a klubokat, és ezért felvállalta, hogy a győztes minden hazai meccsét élőben adja a következő szezonban" – mondta Málnay bevezetőjében, majd hozzátette, hogy a csatorna továbbra is fordulónként négy mérkőzést közvetít élőben, és július 17-től vasárnaponként újra jelentkezik a Harmadik Félidő című futballshow.
Buzgó József elmondta, hogy a Nemzeti Sportnak kötelessége volt csatlakozni a programhoz, hiszen a sportújságnak is érdeke, hogy minél többen legyenek a meccseken, és jól érezzék ott magukat. A többi NB I-es klubnak pedig azt javasolta, hogy próbálják meg követni az ETO, és a most élen végző csapatok példáját, hasznosítsák a pozitív tapasztalatokat.
Horváth Cs. Attila röviden beszélt a győriek néhány idei kezdeményezéséről, így megemlítette, hogy Dobrády Ákos új ETO dalt írt, a győri legendák saját szektorokat és névtáblákat kaptak a stadion területén, míg a klub korábbi neves labdarúgóiból megalakult az ETO klub is. A gyermekek és a családok részére egy szponzor bevonásával ingyenes buszjáratokat biztosítottak, a nagycsaládosok és a nyugdíjasok pedig ingyen mehettek be egy-egy bajnokira. Szintén szép gesztus volt, hogy rendszeresen a környező települések kisiskolásai kísérhették be kedvenceiket a mérkőzésekre.
A 2011–2012-es szezonban tehát a győztes Győri ETO minden hazai mérkőzését élőben közvetíti a Sport TV, valamint a csatornán egy hosszabb anyagban mutatják be az első három helyezett klubot.
1. Győri ETO FC | 79.8 pont |
2. Budapest Honvéd FC | 74.4 |
3. Lombard Pápa Termál FC | 71.3 |
4. Videoton FC | 64.4 |
5. Újpest FC | 63.3 |