„Közös ismerősök révén találkoztam a Honvéd új tulajdonosaival, akikkel kötetlenül tudtunk beszélgetni a csapat és a klub kommunikációjáról. Kiderült, hogy nagyon sok mindenben passzolnak az elképzeléseink, ugyanúgy gondolkozunk különböző dolgokról, irányvonalakról. Mindannyian úgy tartjuk, hogy a klub kommunikációjának a szurkolókat kell szolgálnia. Ebből a beszélgetésből jutottunk el odáig, hogy felkértek a Honvéd kommunikációs és marketingigazgatói posztjára” – nyilatkozta Azurák Csaba a klub hivatalos honlapján.
Az új kommunikációs és marketingigazgató szerint a Honvéd Médiaközpontnak növelnie kell a tartalomgyártást, azaz közelebb hozni a szurkolókhoz a játékosok mindennapjait és az akadémián folyó életet.
„A kollégáimmal együtt arra törekszünk, hogy mindennap többször oszthassunk meg olyan információkat, videókat, grafikákat, amelyekből a szurkolóink tájékozódni tudnak. De emellett nagyon fontos, hogy a játékosainknak és a klubnak is építsük a brandjét, s erősítsük azt, ami egyébként tény: a Honvéd ma az egyik legszerethetőbb magyar fociklub. Nemcsak a legendás múltja és a sikeres jelene, hanem a jövőbeni tervei alapján is.”
Az Azurák Csabával készült interjúnkat ide kattintva olvashatják!