Az MLSZ közleménye:közleménye:
„Az igények benyújtására három hónap állt a szurkolók rendelkezésére, ez október 10-én lejárt. A visszatérítéseket a jogosultság ellenőrzését követően, minden hónap 15. napján, legutoljára 2017. október 15-én küldi meg az arra jogosultaknak (Bérletvásárlók) az MLSZ jegyértékesítő partnere, az adott hónap 10-éig beérkezett igények figyelembe vételével.
Fontos információ, hogy a jogszabályok értelmében a különbözetet csak azon bankszámlaszámra lehet visszautalni, amelyhez a vásárláskor használt bankkártya tartozik. Vagyis ha valaki másnak a bankkártyájával vásárolt bérletet, akkor a különbözetet az fogja megkapni, akinek a bankkártyájával a vásárlást végrehajtotta. Sajnos a jogszabályok nem teszik lehetővé, hogy a bérlettulajdonosok kapják meg a visszatérítést, hiszen kizárólag a bérletvásárlónak utalható vissza a különbözet összege.
A visszatérítéseket partnerünk, a Tex végzi, így esetleges panasz esetén ők állnak a bérletvásárlók rendelkezésére a problémák megoldásában az [email protected] emailcímen vagy a 06-30-505-0666-os telefonszámon munkanapokon 9 és 17 óra között.
A visszatérítés nem automatikus, ennek menete a következő volt:
Azoknak a bérletvásárlóknak, akik igényt tartottak az általuk megvásárolt bérletek három mérkőzésre történő arányosított árkülönbözetének visszatérítésére, jelezniük kellett visszatérítési igényüket az [email protected] e-mail címen. Amennyiben egy vásárlás alkalmával több bérlet került megvételre, a visszatérítés minden esetben a vásárló részére történt! (Figyelem! A bérletvásárló az a személy, aki a bérletek megvásárlását végrehajtotta, vagyis nem azonos a bérlettulajdonossal!)
Partnerünk minden e-mail címre kiküldött egy kitöltendő űrlapot, amelyben az igényüket jelző bérletvásárlóknak meg kellett adniuk a szükséges adatokat. A kitöltött űrlapok beérkezésének határideje 2017. október 10. volt.”