Német Nagydíj, a szupersport-vb
10. futama, Oschersleben
Az élcsoport (28 kör, 102.676 km): 1. Casoli (olasz, Yamaha) 42:42.079, 2. Chambon (francia, Suzuki) 0.085 mp h., 3. Fudzsivara (japán, Suzuki) 0.921 mp h., 4. Pitt (ausztrál, Kawasaki) 6.292 mp h., 5. Curtain (ausztrál, Yamaha) 7.499 mp h., 6. Foret (francia, Honda) 25.076 mp h.
Az állás: 1. Foret 148 pont, 2. Fudzsivara 145, 3. Chambon 135, 4. Pitt 126, 5. Casoli 112, 6. Kellner (német, Yamaha) 88
Német Nagydíj, az oldalkocsis vb
8. futama, Oschersleben
Az élcsoport (22 kör, 80.674 km): 1. Webster, Woodhead (brit, Suzuki) 34:53.827, 2. Klaffenböck, Parzer (osztrák, Yamaha) 8.505 mp h., 3. Hanks, Ph. Biggs (brit, Yamaha) 10.795 mp h.
Az állás: 1. Hanks, Ph. Biggs 121 pont, 2. Abbott, J. Biggs 120, 3. Steinhausen, Hopkinson (német, brit, Suzuki) 119
Német Nagydíj, a szupersport-vb
10. futama, Oschersleben
Az élcsoport (28 kör, 102.676 km): 1. Casoli (olasz, Yamaha) 42:42.079, 2. Chambon (francia, Suzuki) 0.085 mp h., 3. Fudzsivara (japán, Suzuki) 0.921 mp h., 4. Pitt (ausztrál, Kawasaki) 6.292 mp h., 5. Curtain (ausztrál, Yamaha) 7.499 mp h., 6. Foret (francia, Honda) 25.076 mp h.
Az állás: 1. Foret 148 pont, 2. Fudzsivara 145, 3. Chambon 135, 4. Pitt 126, 5. Casoli 112, 6. Kellner (német, Yamaha) 88
Német Nagydíj, az oldalkocsis vb
8. futama, Oschersleben
Az élcsoport (22 kör, 80.674 km): 1. Webster, Woodhead (brit, Suzuki) 34:53.827, 2. Klaffenböck, Parzer (osztrák, Yamaha) 8.505 mp h., 3. Hanks, Ph. Biggs (brit, Yamaha) 10.795 mp h.
Az állás: 1. Hanks, Ph. Biggs 121 pont, 2. Abbott, J. Biggs 120, 3. Steinhausen, Hopkinson (német, brit, Suzuki) 119
A szupersport vb egyik veteránja, a 37 esztendős Paolo Casoli nem tartozik a szerencsés pilóták közé. Tavaly és tavalyelőtt is az utolsó pillanatban vesztette el a vb-címet, és a kétszeres vb-ezüstérmest idén sem fogadta kegyeibe Fortuna istenasszony. Casoli az első kilenc futamból csak egyen tudott érmet szerezni – a Brit GP-n második lett –, ám ha egy kicsit is szerencsésebb lett volna, akkor akár másik öt viadalon is a dobogón végezhetett volna.
Az Ausztrál GP-n és a Japán GP-n az élen haladva elkoptak a gumijai és kicsúszott, az Olasz GP-n lázas volt, az első Német GP-n a csapata figyelmetlensége miatt technikai szabálytalanság miatt diszkvalifikálták, míg a San Marinó-i GP-n azért kellett átadnia az első helyet, mert újfent elvesztették a tapadásukat a gumijai. Az idei német futamon azonban megtört az átok és Casoli egy év után ismét győzni tudott. (Tavaly a Holland Nagydíjon volt legutóbb aranyérmes.)
Pedig nem volt könnyű dolga. A versenyző a 12. helyről rajtolt és egyből csatlakozott a kilenc tagú élbolyhoz, amely a 20. körben négy fősre olvadt. Foret-t, Chambon-t és Fudzsivarát megelőzve Casoli a 22. körben állt véglegesen az élre. "Utálom az oscherslebeni pályát. Szűk és lassú, ezért rendkívül nehéz előzni rajta. Két körrel a leintés előtt majdnem elestem egy kanyarban, de vasárnap végre mellettem volt a szerencse” – örvendezett Casoli, aki a pályafutása hatodik győzelmét aratta.