A Jégember újabb sikerre tör

T. A., MTIT. A., MTI
Vágólapra másolva!
2003.04.03. 21:44
Címkék
Még két hete sincs, hogy Kimi Räikkönen Malajziában megszerezte pályafutása első Formula1-es futamgyőzelmét, és máris újabb sikerekre vágyik. A Jégember  ahogy hazájában nevezik  nemhogy jóllakott volna, hanem még "éhesebb lett.
És valljuk be, ahogy a dolgok jelenleg állnak, az "ezüst nyíl” volánjánál képes lehet az újabb első helyekre. Ebbéli törekvésében többen megpróbálják majd megakadályozni, és az egyik közülük csapattársa, az idénynyitó futamon győzedelmeskedő David Coulthard lesz. A skót két héttel ezelőtt már a harmadik körben a verseny feladására kényszerült, úgyhogy most talán még nagyobb benne a bizonyítási vágy. Ráadásul kiválóan ismeri a pályát és azt, hogy menynyire tud alkalmazkodni az óra járásával ellentétes menetirányhoz (Interlagos az egyik pálya, ahol más erőhatások érik a pilóták nyakát), mi sem bizonyítja jobban, mint tavalyelőtti győzelme.Persze, az esélyek számba vételénél egy percre sem szabad megfeledkezni az utóbbi évek egyeduralkodójáról, a Ferrari-istállóról, amelynek német sztárja elég nehezen éli meg azt, hogy az olasz lapok folyamatosan szidalmazzák őt. "Azt írták, hogy elárultam az istállót, meg hogy eljött az isteni büntetés ideje. Pedig erről szó sincs, egyszerűen csak nem úgy alakultak az események, ahogy szerettük volna és én is hibáztam. Miért ne nyerhetnék most újra?” – tette fel a kérdést az ötszörös világbajnok, aki Melbourne-ben a negyedik, Sepangban pedig a hatodik helyen zárt. A német pilóta csapattársa, a hét végén hazai pályán versenyző Rubens Barrichello biztos benne, hogy egyszer az életében megnyeri majd a Brazil Nagydíjat, és bár a szurkolók várakozásai miatt egy kicsit izgatottabb a szokásosnál, nem akarja ígéretekkel fokozni az izgalmakat.És akkor egy téma, amely legalább annyira lázban tartja a csapatokat, mint a hét végi viadal. A Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) az Európai Bírósághoz fordul a dohányreklámok tilalmának ügyében. Az FIA azt szeretné elérni, hogy a Formula–1 esetében módosítsák a 2005. július 31-étől életbe lépő szabályozást. A száguldó cirkusz csapatait egyébként azért is érintette különösen érzékenyen az előrehozott időpont, mert több csapatnak is 2006-ig szóló szerződése van különböző dohánygyárakkal.
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik