Magyar Dakar-kupa, az ob 4. futama
Abszolút végeredmény: 1. Gál István, Oroszlán Tibor (Autó Eldorado MSE, G.Baba Proto Evo) 1:44:40, 2. Kis, Czeglédi (K-Sped Porsche Team, Nissan Navara Pick-Up) 1:46 perc hátrány, 3. Benyó, Maurer (Hyundai Auto Hungary Team, Hyundai Galloper) 7:23 p h., 4. Szalay, Darázsi Zs. (4x4 Off Road Club, Chevrolet Blazer) 9:34 p h., 5. Varga, Pocseg (Cross Country Club, Nissan Patrol) 12:33 p h., 6. Murczin, Garamvölgyi (3.D. Racing, Mitsubishi Revo) 12:41 p h. Az ob állása 4 futam után: 1. Kis Sándor, Czeglédi Péter 90 pont, 2. Gál, Oroszlán 80, 3. Szalay, Laklóth/Darázsi 74, 4. Rigler, Gajdos/Fehér (R&R Motorsport, Hyundai Terracan) 36, 5. Murczin, Garamvölgyi 34, 6. Lukács, Ferke (Auto Eldorádo MSE, Nissan Terrano) és Palik, Darázsi G. (RTL Motorsport Klub, Toyota Land Cruiser) 28-28
Következik (augusztus 2-3.): K-Sped-kupa, az ob 5. futama, Üllô
Magyar Dakar-kupa, az ob 4. futama
Abszolút végeredmény: 1. Gál István, Oroszlán Tibor (Autó Eldorado MSE, G.Baba Proto Evo) 1:44:40, 2. Kis, Czeglédi (K-Sped Porsche Team, Nissan Navara Pick-Up) 1:46 perc hátrány, 3. Benyó, Maurer (Hyundai Auto Hungary Team, Hyundai Galloper) 7:23 p h., 4. Szalay, Darázsi Zs. (4x4 Off Road Club, Chevrolet Blazer) 9:34 p h., 5. Varga, Pocseg (Cross Country Club, Nissan Patrol) 12:33 p h., 6. Murczin, Garamvölgyi (3.D. Racing, Mitsubishi Revo) 12:41 p h. Az ob állása 4 futam után: 1. Kis Sándor, Czeglédi Péter 90 pont, 2. Gál, Oroszlán 80, 3. Szalay, Laklóth/Darázsi 74, 4. Rigler, Gajdos/Fehér (R&R Motorsport, Hyundai Terracan) 36, 5. Murczin, Garamvölgyi 34, 6. Lukács, Ferke (Auto Eldorádo MSE, Nissan Terrano) és Palik, Darázsi G. (RTL Motorsport Klub, Toyota Land Cruiser) 28-28
Következik (augusztus 2-3.): K-Sped-kupa, az ob 5. futama, Üllô
A nissanos kettős ezúttal 44 másodperces előnynyel várhatta a vasárnapot, és ez elvileg akár elég is lehetett volna a győzelemhez. Persze csak akkor, ha nincs az a fránya második szelektív szakasz, amelyen Kisék (és rajtuk kívül még jó néhányan) eltévedtek, így odalett az előny – és vele együtt a győzelem.
Az első helyet ugyanis az egész nap hibátlanul – és nem utolsósorban pokoli gyorsan – autózó Gál István, Oroszlán Tibor páros szerezte meg, az idén immár harmadszor a négyből. Az ötszörös bajnokok csak azért nem vezetik a pontversenyt, mert az idénynyitó, duplaszorzós viadalon "nulláztak”. Gálék iramát látva azonban Kis elkezdhet aggódni az összetettbeli pozíciója miatt.
A dobogó harmadik fokára ezúttal a bajnoki címvédő Benyó Miklós, Maurer Péter duó állhatott, amely a napot még negyedikként kezdte, ám az ominózus második szakaszon eggyel előrébb lépett, mivel a Szalay Balázs, Darázsi Zsolt kettős hét percet (!) bolyongott valahol a szelektív szakasz mentén. Ettől kezdve már sem Szalayék, sem Benyóék nem izgultak nagyon: előbbieknek semmi esélyük sem maradt a harmadik helyre, utóbbiak pedig a váltó hibája (eltűnt a harmadik és a negyedik fokozat) ellenére is tartották pozíciójukat.
A szombati ötödik Jakab Tamás két eltévedés (összesen körülbelül nyolc perc) után visszacsúszott a kilencedik helyre, így az előző napon még a hatodik helyért folyó Varga Imre–Murczin Zsolt párharcnak immár az ötödik hely volt a tétje. Egészen az utolsó szakaszig másodpercekre volt egymástól a két pilóta, és végül Varga felé billent a mérleg nyelve, aki tökéletesen meg volt elégedve a Nissanjával, bár elmondta, a kocsi gyorsaságának körülbelül csak a hatvan százalékát tudta kiautózni.
A dízelkategóriában is fordult a kocka a második napra: Lukács Andráséktól Rigler Zoltánék vették át az éllovas pozíciót.
A 4x4 Off Road Club által rendezett viadal egyébként nemcsak a pénteki, dakaros hangulatú, párhuzamos pályás prológ miatt volt különleges, hanem azért is, mert ebben a sportágban nagyon ritkán fordul elő, hogy minden rajtoló páros célba érjen. Márpedig most éppen ez történt.