A parádi hegyiverseny vasárnapi forgatókönyve kísértetiesen hasonlított a szombatihoz: egyetlen kategóriában, a Renault Clio-kupában avattak csak új győztest, de ott várható is volt, hogy nagy lesz a csata, hiszen az első napon is tizedmásodperceken múlt a siker.
Vasárnap sem volt ez másként: Wéber Gábor 79 századmásodperccel volt gyorsabb Gál Szabolcsnál, visszavágott hát neki az előző napi második helyért. Úgy tűnik tehát (és ezt támasztja alá Czollner Gyula harmadik helye is), hogy a média-kupások most már nemcsak teljes jogú tagjai a gyorsasági autós mezőnynek, de most már az abszolút első hely sincs tőlük biztonságban. A leglátványosabb törésteszt is egy médiakupás nevéhez fűződik, a Duna Televízió riportere, Réz Gábor az egyik kanyarba túl gyorsan érkezett és pechére pont olyan helyen sodródott ki, ahol előzőleg már kiütötte valaki a korlátot, úgyhogy egy fa állta útját. A másik márkakupában, a Mobil1 Opel Astra Classic-kupa versenyében továbbra is a Szélesi Motorsport versenyzői uralkodnak: Bárkovics Zoltán megismételve szombati produkcióját ismét legyőzte csapatfőnökét, Szélesi Mihályt, míg a harmadik helyre az előző nap a Porschéját totálkárosra törő Brachna László érkezett. A nagytúraautósok mezőnyében Turán Frigyes továbbra is legyőzhetetlen, sőt, a második felfutásra két másodperccel még a saját időeredményét is megjavította – pedig korábban sem ért senki a nyomába. A címvédő Rácz István az első futamban még tett egy erőtlen kísérletet, de a kétkerékhajtású Porsche a rajtoknál egyértelműen hátrányban volt a négykerékhajtású Mitsubishi Lancerrel szemben. Ehhez jött még Turán vitathatatlan tehetsége és az ellenfelek máris fújhatták a visszavonulót. A dobogó harmadik fokára Pólya Ádám állhatott, bizonyítva ezzel, hogy nem volt véletlen a szombati remek eredménye. A kis túraautósoknál Kőváry Barna ismét uralta a mezőnyt, bár a korábbi ralis közönségkedvenc, aki legendássá vált trabantos akciói miatt, bevallotta, hogy az autója miatt egyértelmű fölénybe került. No meg az is sokat nyomott a latban (szó szerint), hogy ő sokkal könynyebb, mint fő riválisa, Németh "16V” Péter, aki az utóbbi években a kategória egyeduralkodója volt.27. Mátrai hegyiverseny a Szinva Motor-kupáért, az ob 4. futama, Parádsasvár
Túraautók 1600 kcm felett: 1. Turán Frigyes (Turán Motorsport, Mitsubishi Lancer Evo6) 5:11.08, 2. Rácz (Bovi Motorsport, Porsche 911) 5.13 másodperc hátrány, 3. Pólya Á. (Rich SE, BMW E36) 12.09 mp h.
Túraautók 1600 kcm alatt: 1. Kőváry Barna (Minor Motorsport, Ford Puma Kit-car) 5:53.92, 2. Németh P. (Ventile Rallye SE, Citroen Saxo Kit-car) 9.26 mp h., 3. Kincses (Kincses Turbo Team, Mazda RX7) 9.91 mp h.
Shell V-Power Racing Renault Clio-kupa: 1. Wéber Gábor (Zengő Motorsport Autó-Motor) 6:15.80, 2. Gál (Szélesi Motorsport) 0.79 mp h., 3. Czollner (Zengő Motorsport RTL Klub) 2.00 mp h.
Mobil1 Opel Astra Classic-kupa: 1. Bárkovics Zoltán (Szélesi Motorsport) 6:35.05, 2. Szélesi (Szélesi Motorsport) 4.24 mp h., 3. Brachna (Minor Motorsport) 6.88 mp h.
Következik (július 26–27.): Civilsol-kupa, az ob 5–6. futama, Hungaroring